Asbjørn T. Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Smallville, ny sesong? Når sendes det? Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hvor så dere episodene?Kan dere gi meg en link?? .org/' target='_blank'>Her kan du søka på Joey, så finner du det Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Smallville, ny sesong? Når sendes det? Nærmere juletider. Lenke til kommentar
GTS Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Sett episode 1,2 og 3 og syns serien blir bedre for hver gang! Fårste episode var litt kjip, men andre og tredje episoden var skikkelig bra. Blir moro når resten av gjengen kommer på gjesteopptreden utover i sesongen. Om ikke denne serien blir en like stor suksess som Friends, vil den nok ihvertfall kunne klare seg i noen sesonger fremover.. Lenke til kommentar
Ordinær Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Linken fungerer ikke. Bare gi meg adressen til stedet du kan se på episodene. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) ...og få ferie? Tror ikke det du Endret 25. september 2004 av Mr.Devil Lenke til kommentar
Endre Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Linken fungerer ikke.Bare gi meg adressen til stedet du kan se på episodene. Link Nå er snart piloten i hus her, får vel se den også mens jeg venter på episode 4. Lenke til kommentar
Ordinær Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) lol Jeg kommer ikke inn på noen av linkene. Jeg tviler på at jeg kan se noen episoder på:http://www.herersidendukansealleepisodeneavserienjoey.dust/ BAre plz gi meg adressen. Eks:www.blablabla.com Endret 26. september 2004 av Do_the_Bender Lenke til kommentar
Musty Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) nei, det er ingen som vil gi deg linken.. det er ulovlig å laste ned sånt, og derfor også ulovlig å poste linken til sider med pirat-software her på forumet... du får finne de selv.. edit: do_the_bender; Les private messagene dine.. kanskje du finner linken der? Endret 26. september 2004 av Musty Lenke til kommentar
atrax Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 La meg korrigere og omformulere litt: I Norge er det ikke ulovlig å laste ned musikk/film til personlig bruk, men på dette forumet er det ulovlig å poste linker til sider med piratkopiert software. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 De to episodene jeg har sett syns jeg var under middels av hva jeg er vant til av komiserier. Bedre enn mye som går på ettermiddagene på TvNorge, men utifra det jeg har sett tviler jeg på at denne lever stort mer enn 2-3 sesonger. Koselig serie, men ikke så mye mer. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Smallville, ny sesong? Når sendes det? S04E01 av Smallville ble sendt 22.09 i USA. Endret 26. september 2004 av Peterman Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg har nå sett episode 1-4 og det var faktisk ganske bra. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ja Joey serien ser bra ut i forhold til det jeg har sett. Har episodene 1-4, og det ser ut til å bli bedre og bedre. Det er samme humor som i friends, noe som er ganske kult. Jeg ser fram til de neste episodene. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 La meg korrigere og omformulere litt:I Norge er det ikke ulovlig å laste ned musikk/film til personlig bruk, men på dette forumet er det ulovlig å poste linker til sider med piratkopiert software. De to adressene jeg ville kommet med, har kun tv-serietorrents, ikke spill, filmer eller annen programvare. Spørsmålet er bare om jeg får ferie eller ei for å poste dem. :> Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 De første 4 er sett, og til tross for at det er mye humor som blir rett og slett for opplagt og teit, likte jeg gutten. Han hadde noen smarte kommentarer, og var den morsomste i serien. Ellers er samspillet mellom Joey og søsteren ganske bra. Serien lover bra! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg likte de 3 første episodene, jeg. Skal se den fjerde nå Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Joey er ein heilt grei serie, men eg trur ikkje den vil vare så alt formange sesonger. Det er liksom lite nytt å komme med på den fronten. Men artig er den. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Kan noen sende meg en PM med addressen til siden hvor jeg kan laste de ned? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 http://dcplusplus.sourceforge.net/ Det var derfra jeg lastet dem ned. (Indirekte ) Episode 4 er sett, fortsatt brukbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå