Xanitra Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 http://www.dagbladet.no/kultur/2004/09/09/407865.html Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 tror det bloooooooper...sikkert ikke mer enn 2 sesonger av den. men det er lov å håpe for dere innbarka fans! Lenke til kommentar
T.L Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg tror også det blir en typisk "oppfølgerserie". Kan umulig tro at dette blir noe særlig bra. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ingen ny Frasier, men må jeg velge mellom dette og swish, så sier jeg bare: how you doin'? Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Helt grei episode, håper det blir bedre utover sesongen Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Helt grei episode, håper det blir bedre utover sesongen Hvor så du den? Bor du i USA? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg synes at pilot-episoden var nokså kjedelig. De har liksom prøvd å holde på Joey-karakteren fra Friends, men bomma bra. I "Joey" er han smartere, men like dum enda. Ja nettopp, det gir ingen mening. Og uten de andre karakterene i Friends, er det ikke det samme. Dette blir en flopp. (Jeg bor ikke i USA, men har internett). Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hvor så du den?Bor du i USA? Så den på pc'n. Bor ikke i USA. Resten skjønner du vell Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hvor så du den?Bor du i USA? Så den på pc'n. Bor ikke i USA. Resten skjønner du vell He he, men så raskt Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 12 timer etter. Finner torrent og vips så er den nede. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Dette har jeg liten tro på. Ingen av karakterene fra Friends er sterke nok til å klare seg alene. Tror at selv en spin off med Gunther hadde klart seg like bra, om ikke bedre, enn Joey kommer til å gjøre. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 et spin off med Gunther hadde jo faen vært genialt. :!: Bra med den serien: Alle tapere, føler seg som en konge når de ser på DEN serien. hehehe Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 har sett episode 1, 2 og 3, synes Joey virker lovende jeg, mye bedere enn forventet, blir spennende å se hvordan de skal holde serien i livet da, har troa på at de greier det Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Syns Joey var bra eg.. Lenke til kommentar
Ordinær Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hvor så dere episodene? Kan dere gi meg en link?? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Har sett episode 1 og 2 nå, skal se 3 straks, jeg synes det er en ganske bra serie. Lenke til kommentar
cherryk Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg har sett alle tre nå, og synes det tok seg opp en del fra den første episoden. Tror også dette kan bli bra! Gleder meg faktisk til neste Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg har sett de to første episodene, og det er faktisk ikke så verst! Det er samme gamle Friends humoren, bare med andre skuespillere da (unntatt Marc LeBlanc). Men jeg gleder meg til det kommer på norsk TV! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Tredje episode sett, liker serien bedre og bedre. Kommer nok til og ta seg opp ytterligere etterhvert. Forhåpentligvis blir noen nye morsomme karakterer introdusert. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jepp, konge serie. No som smallville e begynt på ny sesong å så e det lys i enden av tunnelen(måtte bare the sield begynne på ny sesong snart så e det ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå