Torjus Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Fredag så skal jeg på et LAN og jeg har ansvar for musikk. Kule LAN sanger alle liker: - Baracode Brothers - Flute - Guano Apes - Open Your Eyes Noen som har noen andre kule forslag? Hvis techno/trance, så post gode sanger, ikke sånn laget på 5min... Vennligst ikke post sanger som feks Rosa Helikopter og slikt i denne posten! Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Første jeg kom på som alle liker var House of pain - jump around. Kommer ikke på noen flere nå, men kommer sikkert med flere etterhvert. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Første jeg kom på som alle liker var House of pain - jump around. Kommer ikke på noen flere nå, men kommer sikkert med flere etterhvert. Notert! Trenger flere Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hvis du sier noe om hvilken type musikk så er det litt enklere. Har ikke vært så mye på lan alternativ? Metal? Pop? Metal? Punk Techno? .... Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 fyrer alltid opp en hardhouse konsert på LAN, alle liker det. slepper å lete etter sanger osv... let litt etter live's med tidy folka Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Hvis du sier noe om hvilken type musikk så er det litt enklere. Har ikke vært så mye på lan alternativ? Metal? Pop? Metal? Punk Techno? .... God og bra techno generelt! Egentlig alt av det som er populært! Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Wavetraxx er superbra da! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Wavetraxx er superbra da! Finner ikke noe som heter det Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hamsterdance The Album slår alt. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Hamsterdance The Album slår alt. Åja, den må jeg ha Flere??? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 In Flames, Metallica, Children of bodom, System of a down, Red Hot Chillipeppers.. Noen bra band^^ Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 gjallarhorn skikkelig plagsomt for andre ihvertfall Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ozone - Dragostea din eigen jævla tei Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 alt untatt trance? jeg er nå stor favoritt av Audioslave, ikke at det er spesielt mye "LAN", men men.. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Pagans Mind - Aegean Shores, min favoritt lan sang... ellers kan du jo prøve Drängarna, de er morsomme og bra! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Fredag så skal jeg på et LAN og jeg har ansvar for musikk. Kule LAN sanger alle liker: - Baracode Brothers - Flute - Guano Apes - Open Your Eyes Noen som har noen andre kule forslag? Hvis techno/trance, så post gode sanger, ikke sånn laget på 5min... Vennligst ikke post sanger som feks Rosa Helikopter og slikt i denne posten! "Som alle liker"... Slik musikk faller hvertfall ikke i smak for meg:) Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Rart med det at nesten alle CS dudes og sånn liker trance osv Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Rart med det at nesten alle CS dudes og sånn liker trance osv Må være noe av det dummeste jeg har hørt. Hvis du har sett noen "fragmovies" eller lest litt om diverse cs-spillere, så er det nesten ingen som hører trance. Har du vært på LAN noen gang foressten? Men på LAN så må det være litt "fengende" musikk, sier ikke at det må være trance.. Helst ikke trance egentligt, da det kan bli litt masete i lengden. Men sanger som "alle" kan, som man kan høre i bakgrunnen når man ikke spiller osv. Men, trådstarter, ikke vær sånn drit "dj" som bare spiller musikk som han liker, helst så høyt som mulig, slik at musikken overdøver headsetta til de som vil spille/høre sin egen musikk, eller vekker de som sover! Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Rart med det at nesten alle CS dudes og sånn liker trance osv Må være noe av det dummeste jeg har hørt. Hvis du har sett noen "fragmovies" eller lest litt om diverse cs-spillere, så er det nesten ingen som hører trance. Har du vært på LAN noen gang foressten? Men på LAN så må det være litt "fengende" musikk, sier ikke at det må være trance.. Helst ikke trance egentligt, da det kan bli litt masete i lengden. Men sanger som "alle" kan, som man kan høre i bakgrunnen når man ikke spiller osv. Men, trådstarter, ikke vær sånn drit "dj" som bare spiller musikk som han liker, helst så høyt som mulig, slik at musikken overdøver headsetta til de som vil spille/høre sin egen musikk, eller vekker de som sover! Enig.. Er så irriterende når dj spiller alt for høy musikk.. er greit nok me passelig lydnivå slik at man kan snakka i bakgrunn, ikke omtrent stå å skrike Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå