Gå til innhold

LAN musikk - kul musikk

Torjus

Anbefalte innlegg

Fredag så skal jeg på et LAN og jeg har ansvar for musikk.

Kule LAN sanger alle liker:

- Baracode Brothers - Flute

- Guano Apes - Open Your Eyes

Noen som har noen andre kule forslag? Hvis techno/trance, så post gode sanger, ikke sånn laget på 5min... :)

Vennligst ikke post sanger som feks Rosa Helikopter og slikt i denne posten!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fredag så skal jeg på et LAN og jeg har ansvar for musikk.

Kule LAN sanger alle liker:

- Baracode Brothers - Flute

- Guano Apes - Open Your Eyes

Noen som har noen andre kule forslag? Hvis techno/trance, så post gode sanger, ikke sånn laget på 5min... :)

Vennligst ikke post sanger som feks Rosa Helikopter og slikt i denne posten!

"Som alle liker"...

Slik musikk faller hvertfall ikke i smak for meg:)

Lenke til kommentar
Rart med det at nesten alle CS dudes og sånn liker trance osv :hmm:

Må være noe av det dummeste jeg har hørt.

Hvis du har sett noen "fragmovies" eller lest litt om diverse cs-spillere, så er det nesten ingen som hører trance. Har du vært på LAN noen gang foressten?

Men på LAN så må det være litt "fengende" musikk, sier ikke at det må være trance.. Helst ikke trance egentligt, da det kan bli litt masete i lengden. Men sanger som "alle" kan, som man kan høre i bakgrunnen når man ikke spiller osv.

Men, trådstarter, ikke vær sånn drit "dj" som bare spiller musikk som han liker, helst så høyt som mulig, slik at musikken overdøver headsetta til de som vil spille/høre sin egen musikk, eller vekker de som sover!

Lenke til kommentar
Rart med det at nesten alle CS dudes og sånn liker trance osv  :hmm:

Må være noe av det dummeste jeg har hørt.

Hvis du har sett noen "fragmovies" eller lest litt om diverse cs-spillere, så er det nesten ingen som hører trance. Har du vært på LAN noen gang foressten?

Men på LAN så må det være litt "fengende" musikk, sier ikke at det må være trance.. Helst ikke trance egentligt, da det kan bli litt masete i lengden. Men sanger som "alle" kan, som man kan høre i bakgrunnen når man ikke spiller osv.

Men, trådstarter, ikke vær sånn drit "dj" som bare spiller musikk som han liker, helst så høyt som mulig, slik at musikken overdøver headsetta til de som vil spille/høre sin egen musikk, eller vekker de som sover!

Enig.. Er så irriterende når dj spiller alt for høy musikk.. er greit nok me passelig lydnivå slik at man kan snakka i bakgrunn, ikke omtrent stå å skrike :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...