loketing Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 har sett dette bli postet før flere steder, men jeg fant ikke ut av så mye.. vil gjerne ha et program som gjør at man kan ringe/bli oppringt, direkte på pcen. problemet er at jeg sitter på trådløst nettverk, og er derfor ikke sikker på om det går.. har noen noen tips? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Bruk "skype". www.skype.com http://www.skype.com/download.html Trådløst nettverk er ingen problem. Endret 9. september 2004 av John Kr Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 ja, Skype er dødsbra! Selv jeg med en 128 kbps utlinje kan spille spill over nettet mens jeg bruker Skype/Ventrilo. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Du kan ikke bli oppringt fra fasttelefon/mobil med skype da. For å ringe til fasttelefon/mobil må du ut med litt penger. Lenke til kommentar
loketing Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Du kan ikke bli oppringt fra fasttelefon/mobil med skype da. For å ringe til fasttelefon/mobil må du ut med litt penger. hm. trenger egentlig noe man kan ringe til fasttelefoner med. og det bør snappe opp innkommende samtaler også. betale, sier du. er det med skype? finnes det noe freeware der ute..? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Med Skype må du betale for å ringe til fastelefon,ja. Du må kjøpe kreditt på minst 10 euro om gangen. Jeg tror ikke det finnes noe gratis alternativ til Skype Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Tror du skal slite med å finne noe som er gratis. Noen skal betale for den nødvendige bruken av telenettet som det å ringe til en fasttelefon innebærer. IP-telefoni er en mulighet, men gratis er det jo ikke. Se f.eks. Telio Lenke til kommentar
loketing Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 hm. mente ikke at det skulle være gratis å ringe, men at den "kobler seg på" telenettet, slik at man kan bruke tilbudene som gjelder for hele abbonnementet, slik som at hver samtale til hustelefon koster 1kr, uansett varighet, noe vi har her. ganske greit.. mente forresten bare at programmet skulle være gratis, jfr "freeware".. Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Ved Telio kan du ringe til fastelefon og mobil.Du leier et adepter(ca.400-500 engangsleie) som du plasserer i ruteren/switch.Din telefonledning er delt i to deler-1 for dataoverføring og en for tale.Telio bruker dataoverføring.Du behøver kun adsl.Isdn kan ikke brukes.Du må betale 149 kr i mnd for å bruke telio,men du har da fri bruk uten flere kostnader foruten til mobil som er ca 89 øre min.Til utlandet har du gratis 100min i mnd. Jeg har selv bestilt denne tjeneste.Er usikker på kvaliteten og den tar ca 80 kb av din upload når du ringer.Det er anbefalt at du har mobiltelefon i tilegg. Endret 13. september 2004 av Sunni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå