GRendal Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 hei, jeg skal spille spill og høre på litt musikk på et Megaworks 550THX 5.1 sett... TRENGER jeg virkelig audigy 2 zs lydkort? har hørt at lydkortet på MSI K8N NEO2 hovedkortet mitt er ganske bra? hva mener folket? Lenke til kommentar
globalComb Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Tja.. Hvis du ønsker de nyeste EAX-effektene (Versjon 3 + 4), samt noe lavere ytelsestap i spill, er A2ZS kortet for deg. Er det ren lydkvalitet du tenker på, er det ikke verdt oppgraderingen. Nei, du TRENGER det ikke. Lenke til kommentar
nord Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Audigy 2 bulk er nok god i massevis, følger med software som man kan tweake mye rart etter ønske etter mine ører var kortet verdt prisen Lenke til kommentar
globalComb Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Man får A2ZS bulk til samme prisen som A2 Bulk. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Mener du lavere ytelese i spill som i stetningen: Jeg har en billigdrittpc stående på rommet mitt. Når jeg installerte Audigy ZS driverne så hadde den ikke nok minne til å kjøre CS? Det er snakk om kanskje 1-3% CPU bruk og JEG foretrekker å ha ett lydsystem der kulene synger rundt meg enn å sitte å spille med ett billig headset på 10krs tilbud som sprenger bare du skrur opp volumet... Du trenger strengt tatt ikke kjøpe det. Men om det er jo delvis bedre kvalitet, 1-3% mindre CPU kraft til spillene og supre EAX funksjoner med på kjøpet Edit: skrivefeil, trykkleif, kall det hva du vil.... Jeg bruker ZS Platinum Pro sin headset inngang, Den har faktisk en forsterkning av lyden sånn at du får høyere lyd med headset. Det negative er jo alle de tullete programmene Creative gir deg da... Du kommer til å hate alle sammen etter en uke... Men du finner ut av at du trenger en del av funksjonene Endret 12. september 2004 av vidiware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå