Mafo Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Satser på Symbian Sony Ericsson har til nå kun brukt Symbian-plattformen i sine mest avanserte modeller, men ser nå ut til å ha planer om å lage modeller i samme sjanger som Nokia 6600 og Siemens SX1. Les artikkelen her Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hurra!! Symbian rocker! SE er jo bra de også. God + bra = ? Lenke til kommentar
cizz Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Synes det var på tide at SE begynte å lage "normale" Symbian telefoner, noe jeg har savnet på markedet. Jeg var veldig fornøyd med min SE T610, men ville ha symbian på neste telefon, derfor ble det Siemens SX1, noe sier meg at min neste telefon vil bli en SE med Symbian Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Kult å lese at SE vil bruke Symbian OS til sine litt billigere mobiler enn Pxx0-serien. Greit med konkurrenter til Siemens SX1, Nokia 3x60, 6600 og 7610. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Synes det var på tide at SE begynte å lage "normale" Symbian telefoner, noe jeg har savnet på markedet. Jeg var veldig fornøyd med min SE T610, men ville ha symbian på neste telefon, derfor ble det Siemens SX1, noe sier meg at min neste telefon vil bli en SE med Symbian jeg gjorde det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg