turbo Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Er det noen som har et program til og overvåke cpu ram disk osv som skrivebords bakgrund eller en link Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 det ligger i windows det. systemovervåking eller no Lenke til kommentar
turbo Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 les tråden før du svarer jeg er ute etter et program som viser cpu og ram osv osv som skriverbords bakgrun Lenke til kommentar
turbo Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 nei da men jeg er ikke etter windows sin cpu måler den får du ikke som skrive bordsbakgrun Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Quote: Den 2002-05-08 10:23, Bøgge Bakken skrev:Sa jeg noe galt? Nei, men du svarte ikke på det litt dårlig formulerte spørsmålet. Turbo spør noen har, eller har en link til, et program som gjør det samme som taskman, men som ligger som skrivebordsbakgrunn. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Motherboard monitor kan du legge i bakrun men jeg hvet ikke om de har noen måling over ram og slikt. Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Norton har jo et slikt program. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Tja, skal jeg lage et slikt prog for deg arne?? Hehe, når skulle jeg se på kjølinga di?? Lenke til kommentar
turbo Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2002 ja da er det noen som har et sånt program Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå