Joachim_F Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 THQ har akkurat kunngjort at Full Spectrum Warrior for PC har "gone gold" og er klar for masseprodusering. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 aoaoaaoaogh ohaoohoaoh- Orgasme!!!!!!!!! "tørker av skjermen" dette har jeg gletet meg LENGE!!! til Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Skal se over noen omtaler for å finne ut om dette har vært en hitt på X-box til nå. Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Bortsett fra att det var noe repetetivt likte jeg det veldig godt på Xbox. Det var også noe kort...men pc versionen skal være lengre etter det jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Knakende bra på X-box, men det er mye av det samme. Alpha til hjørne, Beta til et annet hjørne. Ai, der har vi en fiende, gitt. Da gir Alpha dekkild for Beta, Beta popper en røykgranat før de flanker fienden(e) og gir dem et par nye 5.56mm store hull i kroppen. Lather, rinse, repeat. Lenke til kommentar
[PsyFly] Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 hadde store forventninger til detta her, men det er det værste møkkaspillet jeg har spillt på lenge! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Lurer på hvordan styringa blir til PC? Ser for meg at det kan bli veldig knotete. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Gleder meg noe sinnsykt, jeg tror at produsenten har klart å lage en fullverdig pc konvertering, ifølge det jeg har lest av previews på pc versjonen osv så er kontrollene meget tilfredstillende! Det eneste som er skuffende er at den "US army mode" greia ikke er med i PC versjonen Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 aoaoaaoaogh ohaoohoaoh- Orgasme!!!!!!!!! "tørker av skjermen" ÆSJ!!! OT: Blir dette spillet noe ala Conflict serien? Coop i mp f.eks? des,OUT! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 aoaoaaoaogh ohaoohoaoh- Orgasme!!!!!!!!! "tørker av skjermen" ÆSJ!!! OT: Blir dette spillet noe ala Conflict serien? Coop i mp f.eks? des,OUT! Har hørt rykter angående co-op i spillet. Blir jo uansett litt dumt å ikke ha det i spill som dette. Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Alpha til hjørne, Beta til et annet hjørne. Bravo.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg