Portalol Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Først: Visste ikke helt hvor denne skulle postes ... Jeg er litt glad i små ting som tilsynelatende egentlig ikke er til noen nytte (noen ganger finner jeg ut at de faktisk har nyttige egenskaper ) , så jeg kjøpte meg en Fizzkeeper fra microplex. Dette var den originale og ikke den nye "pump'n'pour" (likte ikke utseende dens). Så for å teste hvor bra den egentlig holdt på "fizzen" drakk jeg av (klarte ikke holde meg) en 1.5l pepsi max til det var ca. 2 cm igjen. Så satte jeg på Fizzkeeperen og pumpet litt. Restene av brusen stod over helga (ca. 4 dager). Desverre glemte jeg å sette den i kjøleskapet , så den ble varm... Når jeg på mandag prøvde å drikke opp resten var det varm, men ikke "død" pepsi som lå på bånn av flaska. (Ok jeg innrømmer at den hadde mistet kullsyre men tviler på at det hadde vært no igjen med vanlig kork ) Konklusjon: Ja, den funker sånn ca. PS: Du kan legge flaska på siden, det lekker ikke, men det blir klissete inne i gjengene (åssen skrives det egentlig?) til Fizzkeepern Mvh AmmO Lenke til kommentar
Daguerreo Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg fikk min fizzkeeper i DAG fra microplex Så langt har jeg bare fått bekreftet at den passer til norske brusflasker. Tror dette er grunnen til aldri å kjøpe halvlitere mer Jaja, skal teste fremover, så får dere mer grundig feedback. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Har skaffa meg en såkalt fizzkeeper jeg også. Joa, grei nok den. Grei å drikke av flasker når man har fizzkeepern. Mer komfortabelt bl.a Eneste fizzkeepern gjør er at brusen fortsatt har futt i seg når du åpner flasken. Teknisk sett så er den ikke til så veldig mye nytte. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Bilder hører alltid med i en test. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå