JR Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hei. Jeg har akkurat bestilt meg dette skjermkortet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122901&cks=PRL Følgende jeg har fra før er ett Geforce 4200 med 64mb minne. Dette kortet begynner å bli litt gammelt nå. Spørsmålet mitt er; Kommer jeg til å merke stor forskjell når jeg får dette nye kortet? Jeg har en P4 2,4 og 512mb ddr. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ja, men du skulle heller ha kjøpt et brukt 9800pro eller fx5900 til ca 1000,- Lenke til kommentar
highlander Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Du skulle ha kjøpt GeForce 6800GT skal jeg si deg. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Spørsmålet mitt er; Kommer jeg til å merke stor forskjell når jeg får dette nye kortet? Du kommer til å merke ENORM forskjell! Meget bra kjøp! Endret 9. september 2004 av Maverick2002 Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Du skulle ha kjøpt GeForce 6800GT skal jeg si deg. Pengetre i hagen.... trallalalala.... Lenke til kommentar
JR Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Spørsmålet mitt er; Kommer jeg til å merke stor forskjell når jeg får dette nye kortet? Du kommer til å merke ENORM forskjell! Meget bra kjøp! yes, nå ble jeg lykkelig Takk for svar alle sammen. Har ikke pengetre i hagen forresten Lenke til kommentar
erikb Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Absolutt, enorm forskjell! Jeg bytta fra mitt gamle ti4600 (som er en god del bedre enn ditt gamle) og jeg merker stor forskjell. Veldig bra kjøp. EDIT: Brukte skjermkort er ikke anbefalt. Endret 9. september 2004 av erikb Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jepp, go for it. 9800 Pro yter svært godt, det er en god oppgradering hvis ens fhv. grafikkort er noget gammelt. Og ja, man bør være litt påpasselig med kjøp av brukt skjermkort i disse dager, folk modder, hacker, sager og skrur jo på dem til den store gullmedaljen. Lenke til kommentar
JR Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Dette høres veldig positivt ut Gleder meg til jeg får kortet! Takk for all feedbacken folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå