temo Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg har akkurat fått med ny bærbar pc med dvd-spiller. Jeg lurer på hvor og hvordan jeg kan laste ned programvare, slik at jeg kan kan se film. Er dette gratis? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 http://www.google.com/search?hl=en&ie=UTF-...G=Google+Search Lenke til kommentar
temo Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Det gikk ikke så bra tror jeg. Da jeg lastet det ned kom det melding om virus Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Det gikk ikke så bra tror jeg. Da jeg lastet det ned kom det melding om virus Javel? Visste ikke at Download.com hadde filer med virus til download... (lol) Tok du den øverste eller? Mente uansett at du kan søke selv! Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Det gikk ikke så bra tror jeg. Da jeg lastet det ned kom det melding om virus Javel? Visste ikke at Download.com hadde filer med virus til download... (lol) Tok du den øverste eller? Mente uansett at du kan søke selv! Den øverste var ikke download.com Endret 10. september 2004 av jolleguten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå