-Olsen- Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg har begynt i det siste å ta en backup av alle dvdene mine, men noro vision har startet med noen problemer. I starten gikk det fint an å brenne dvdene, men plutselig begynte den å gå automatisk ut av programmet. Jeg pleier å ha feilrapportering av men når jeg skrudde på den funka programmet hvis jeg ikke trykte ok på feilrapporteringa. Det funker ikke lenger. Har prøvd å installere proggetpå nytt men til ingen nytte. Noen gode ideer. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Er mye bugs i Nero. Har du sjekket at du har nyeste versjon? Jeg fikk en gang problemer med å kode om en mpeg fil. Kontaktet Nero support, og de ga meg et debug program som hjalp dem å finne feilen. Lenke til kommentar
-Olsen- Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Tror du den virker til min version, kan du i så fall legge den ut på denne tråden, er godt mulig den virker, kanskje andre trenger den og. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Dette retter jo ingen feil, så det vil ikke hjelpe deg uten å ta kontakt med support. Please download the Program Dependency Walker from the following website: http://www.dependencywalker.com/ http://www.dependencywalker.com/depends21_x86.zip This program does not install itself. 1. Please copy the files in the ZIP file in a new folder, e.g. C:\Program Files\DependencyWalker 2 Now start depends.exe 3. Now change the following options to: View -> Full Paths : enable View -> Undecorate C++ Function : enable (Or press F9 and F10 one times) 4. Please click "file" -> "open" and select NeroVision.exe 5. Now click on "Profile" -> "Start Profiling". Please enable all options there you see. 6. Now click OK After Nero is away: Please click on File -> Save As and save the information in the following format: Dependency Walker Image (*.dwi) Please send me this file.. Best regards, Vjekoslav Katic Ahead Support Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå