Edvino Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg har akkurat fått tak i en gameboy, for å ha på de flotte 7 timers togturene hjem og de spennende ex phil forelesningene , men jeg trenger altså spill. vet ikke om noen butikken som selger spill, så kom gjerne me tips om spill så vel som butikken. takker for svar Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Spider-man har vel endel brukt, det kommer kun spill til Game Boy Advance nå for tiden. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 pokenmon er ganske tidspisende det er også mario Lenke til kommentar
highlander Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Spaceworld, elkøp o.l Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Anbefaler Pokémon Gold til GBC hvis du kjeder deg! Det er ganske morro. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 wario spillene må vel være det mest underholdene noensinne til gameboy Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 wario spillene må vel være det mest underholdene noensinne til gameboy Veldig enig, Wario Land 2 og 3 er to fabelaktige spill. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Pokemon er fint å spille på lange turer ja...Høres barnslig ut,men er konge. Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 er det kanskje noen der ute som vil selge pokemon gold til meg da ? eneste plassen jeg fant det var på spiderman.no elns, til 499,- (eller 399,- ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå