blacktower Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Dårlig ide, da jeg blir borte fra forumet på ubestemt tid grunnet flytting til utlandet. Noen andre får spørre i vei. Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hva var det Thomas Alva Edison sa om å være ett geni? Lenke til kommentar
KS Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hva var det Thomas Alva Edison sa om å være ett geni? "Genius is 1 percent inspiration and 99 percent perspiration" Ett annet morsomt sitat fra den samme karen: "I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.... " Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Er ks svar riktig evil twin?? HVIS det er det saa er ks vinneren. Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 ks har rett. Han stiller neste spm. Lenke til kommentar
KS Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Mitt spørsmål: Hvem vant Den store kunnskapskonkurransen? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Grattis ks Lenke til kommentar
KS Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Takk Takk "Jeg vil takke katten min for å ha vært min støtte mens jeg har rivd meg i håret over vanskelige spørsmål, jeg vil takke Google for god hjelp og sist men ikke minst dere alle sammen som også var veldig gode å bidro til en aktiv tråd. Takk for meg" Applaus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå