Radeon9600XT Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Hei, jeg har en pc som består av følgende: Asus A7N8x Deluxe Athlon 2800+ 1gb corsair ram 200Gb maxtor 8mb hdd sapphire 9600xt NEC dvd/cd brenner (2015 et eller annet.. ) oog et gaming bomb kabinett med 300w PSU... den driver stadig vekk å skrur seg av helt av seg selv, og når jeg prøver å skru den på, går bare CPU vifte på i 4-5 sekunder, og ingenting annet skjer.. må vente en god stund før jeg i det hele tatt får pcen på!! har ikke overklokket den... trenger jeg da et nytt HK eller PSU? eller finnes det noen annen måte å fikse dette på? Asus probe viser også at power fan ikke virker, men det gjør den!!! og den viser også at 3.3v er overbelastet... bah.. takker for alle svar!!!! Endret 9. september 2004 av Radeon9600XT Lenke til kommentar
Radeon9600XT Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 er det seriøst ingen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette problemet?? det står at 3.3v treshold is out of range i asus probe, hva i huleste betyr det?? og power fan not working, men det gjør den jo?? er det nytt hk jeg må ha?? svar for pokker!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå