Spyder Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Det skal hvertfall ta et to tre uker før de durasell batteriene går tomme, så hvis de ikke går tom på noen dager så kan det være feilen ligger i ladestasjonen eller at batteriene dine er dårlige. Men hvis du kjenner en som har samme mus som deg kan du jo prøve batterien i hans mx da Lenke til kommentar
rgla Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 jeg tentkte på det, at det kan jo bare være de batteriene som er slitne. jeg gidder liksom ikke å stikke på butikken å si at batteriene er dårlige. Men jeg lurer på, hvis jeg kjøper meg helt vanlige oppladbare AA batterier. Kan jeg bruke de i musa og ladde dem på dockingen da? rgla Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 jada det burde da gå fint det Lenke til kommentar
rgla Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Fikk nye litt "kraftigere" oppladbare batterier da jeg stakk tilbake til butikken med musa. Når funker den som en drøm, har ikke ladda den på over 3 døgn. takk for hjelpa alle sammen! rgla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå