Forumforumforum Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg har tenkt til og bygge et kabinett, men hvilket materiale går ann og bruke ? vil det bli for varmt hvis jeg bruker spon ? jeg har tenkt og ha en 4-5 vifter.. Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 du kan bruke hva som helst bare det ikke er for porøst, spon funker sikkert helt greit.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 ok =) tenkte på varmen jeg *kjøpe plater* *bygge kabinett* Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 hva med tre? Enkelt å bore vifte hull Lenke til kommentar
slettet Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Aluminium, stål, plexiglas, sement, treplater, glass, byggskum, m.m. Ein kan bruke det meste, men det var den pokkers fantasien då... Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Aluminium, stål, plexiglas, sement, treplater, glass, byggskum, m.m.Ein kan bruke det meste, men det var den pokkers fantasien då... Sement kabinett blir vel litt tungt og glass blir vel kanskje litt vel knusbart? Men det er riktig, man kan bruke det fantasien mener du kan bruke Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Vis du skal ha tre, er vel furu best (angrer på at jeg ikke valgte det selv) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Det blir nok tre;) tror det blir sponplater.. Og det skal være ROSA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå