Nidhogg Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hater homsepatrulja Det er så gay det er nok fare for det ja. elles så kunne man jo ikke kalt det for homsepatruljen Lenke til kommentar
likferd Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Haha, han med rosa skjorte var så UTROLIG feminin.. Jeg lo og lo Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Likte ikke den originale homse patruljen så eg tror neppe eg kommer til å like denne. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Altså, kan du ikke se på reklamen hvor rævva dette kommer til å bli? Normennene sine versjoner av absolutt alt er så utrolig mener nå jeg. Og den serien som bomma mest var bilett mrk. bryllup. Lo av premieren. mvh Petter Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Haha, han med rosa skjorte var så UTROLIG feminin.. Jeg lo og lo Han var jo helt på tryne da... Så ut som han gikk rundt i sin egen lille lykkeverden... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Haha, han med rosa skjorte var så UTROLIG feminin.. Jeg lo og lo Han var jo helt på tryne da... Så ut som han gikk rundt i sin egen lille lykkeverden... Når du sier det, så virket han litt fraværende ja.. Men grenseløst morsomt for det :!: Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Hvorfor må Norge gjøre alle serier så dårlige? Ingenting er morsomt i norsk versjon jo. Alt er så "pakket inn" hvis dere skjønner hva jeg mener. Den amerikanske versjonen virket mer spontan, her ser det ut som de pugger hva de skal si og prøver å dra noen ekle vitser. Endret 12. september 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg så på dette skvipet her i 10 minutter igår og må si at _alle_ som var med var noen tullinger. De var ikke morsomme og sa bare dritt. Den amerikanske versjonen fikk med ihvertfall til å humre litt. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hvorfor må Norge gjøre alle serier så dårlige? Ingenting er morsomt i norsk versjon jo. Alt er så "pakket inn" hvis dere skjønner hva jeg mener. Den amerikanske versjonen virket mer spontan, her ser det ut som de pugger hva de skal si og prøver å dra noen ekle vitser. Helt enig... Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Sitter og ser på homsepatruljen, og de skal ha credits for å handle litt klær på fretex og bruktsjapper Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 I dag var det jo litt småkult egentlig. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 HERREGUD, SÅ RÆVVA! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Nei Nei Nei...i dag var det morsomt...ikke "RÆVVA" Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 HERREGUD, SÅ RÆVVA! Hver sine preferanser... Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Noen som vet hva introsangen til homsepatruljen heter...? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Wildlife - All things, tror jeg. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg har ikke noe imot homser, men homsepatruljen er det største drittprogrammet som finnes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå