Dorian Gray Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Er det noe større kompliment enn at en homo legger an på deg? Det er jo bare å si nei takk, samtidig som du får litt selvtillit. Ser ikke noe gale med det, jeg. du trekker til deg homser... er det bra da? Du trekker vel ikke til deg homser av å si: nei takk, jeg er hetero? Lenke til kommentar
T.L Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hvilken kanal og når? Faktisk aldri sett det, men virker jo artig. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Da fyrer vi snart i gang... Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 oh se på se på *tv* Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 jeg skal nok se det, men jeg tviler på at det blir like bra som den amerikanske versjonen. Mange homser er morsome, ja. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) OMG så teit dette var så langt! Det er klin likt USA sin, bare at dette ikke var morsomt! edit: fyren sitter jo bare der med munnen åpen og ser ut som en idiot... Jeg savner Carson... edit2: og sms konkuranse i tillegg! edit3: tipsene er jo de samme og! Nei, jeg er ikke fornøyd. Det var morsomt til tider, men det ble for mye av det samme. Endret 9. september 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Syntes det var OK...Grei underholding...men ikke like morsomt som USA... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Så ikke på jeg. Kanskje neste gang. Btw, Don Henley er barsk. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Uff ja, ikke like bra som den amerikanske versjonen, men ikke akkurat dårlig heller Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Bah. Det eneste som var bra med denne episoden, var solbrillene frisør-fyren hadde på seg i brillebutikken. Svære bug-briller med leopardmønster rundt. Også den evinnelige "barbér med hårene"-jattingen. Pisspreik. Glatte kinn får man ved å barbere mot hårene. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Sammenlignet med USA- versjonen var dette skikkelig dårlig.............. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Glatte kinn får man ved å barbere mot hårene. Tøffe gutter baberer MOT hårene...selv om jeg får utslett *barsk* Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Glatte kinn får man ved å barbere mot hårene. Tøffe gutter baberer MOT hårene...selv om jeg får utslett *barsk* Jah, hvorfor barbere seg i det hele tatt. Jeg tror det er en grunn til ALT og da er det sikkert en grunn til at vi ha fått skjegg! Ikke klipp dere, ikke barber dere. Hehe, da blir dere tøffe, ekte mannfolk. Slik som han som lagde Unix koden Han er drit rååå! EDIT: Han her: Hehehehe Endret 9. september 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Det var for likt originalversjonen, men helt greit uansett synes jeg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Har bestemt meg for å se en av delene, en kollega av meg skal bli pusset opp. Se på også mobbe Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Også den evinnelige "barbér med hårene"-jattingen. Pisspreik. Glatte kinn får man ved å barbere mot hårene. Si meg, er huden din av stål? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Også den evinnelige "barbér med hårene"-jattingen. Pisspreik. Glatte kinn får man ved å barbere mot hårene. Si meg, er huden din av stål? Jeg har alltid barbert mot hårene Har aldri hatt noe problemer med det, så jeg trodde jo det var riktig :!: skal prøve å barbere med hårene og se om det blir glattere Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Si meg, er huden din av stål? Niks, standard issue. Bollekinn og mot-hårs barbering = hud myk som en babyrompe. En babyrompe med pent dandert kinn- og flippskjegg. Lenke til kommentar
Waterbottle Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hater homsepatrulja Dt e så gay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå