Staalkontroll Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Det er en serie jeg har gledet meg lenge til.. Å i dag begynner det endelig...! Jeg er en stoor fan av Homsepatruljen Usa... Så lurer på hva vi kan forvente oss her? Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Liten sjanse for at du er gay? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Ja, det er faktisk ganske liten sjans for at haddis er gay... Har ikke kjempeforventninger, så jeg håper på å bli positivt overrasket. Det kan jo skje. Endret 9. september 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
boss3 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 tror ikke du skal forvente så altfor mye...tenker de kommer til å herme skikkelig etter de fra usa... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 tror ikke du skal forvente så altfor mye...tenker de kommer til å herme skikkelig etter de fra usa... Det jeg er redd for... De må finne på noe nytt, noe kreativt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Er de halvparten så morsom som USA sine blir det jo fortsatt verdt å se. Jeg skal ihvertfall se på det, gir de en sjanse før jeg dømmer de. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 jeg syntes vertfall det er morsomt å se masse "jenter" løpe rundt å klage på "barske" menn Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ble skikkelig skuffa når jeg så reklamen for programmet. Det virket som de hermet helt åpenlyst (og dårlig) fra den amerikanske versjonen. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) er det virkelig folk som ser på sånnt noe.. billige reality show altså Endret 9. september 2004 av andesam Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Vell, jeg var vertfall en stor fan av USA "versjonen" Billig eller ei, det er faktisk ganske morsomt...spesielt morsome folk... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ja, jeg ser også på det fordi homsene er komiske. Pluss at det er moro å se hvordan leilighetene blir seende ut. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Var på fest i helga hvor 50% var homofile (nei, jeg er ikke homofil) Tror aldri jeg har ledd så mye i mitt liv...utrolig morsome folk De tørr å være seg selv Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hvilken kanal går den på? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 De tørr å være seg selv Sant, og så lenge de ikke prøver seg på meg kan de være hva enn de vil. Tror forresten jeg skal se på dette programmet, om jeg er hjemme fra trening så tidlig... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Er det noe større kompliment enn at en homo legger an på deg? Det er jo bare å si nei takk, samtidig som du får litt selvtillit. Ser ikke noe gale med det, jeg. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Er det noe større kompliment enn at en homo legger an på deg? Det er jo bare å si nei takk, samtidig som du får litt selvtillit. Ser ikke noe gale med det, jeg. Det har skjedd, en noe pinlig affære, spesielt når man er drita full... Edit: Leif. Endret 9. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Er det noe større kompliment enn at en homo legger an på deg? Det er jo bare å si nei takk, samtidig som du får litt selvtillit. Ser ikke noe gale med det, jeg. Det har skjedd, en noe pinlig affere, spesielt når man er drita full... Kjenner den følelsen... Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Homsepatruljen, klarer ikke å se på de kara..de irriterer meg Endret 9. september 2004 av geedoo Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Er det noe større kompliment enn at en homo legger an på deg? Det er jo bare å si nei takk, samtidig som du får litt selvtillit. Ser ikke noe gale med det, jeg. du trekker til deg homser... er det bra da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå