White Fox Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) jeg går inn for å avinnstallere kaspersky anti-virus, men det kommer bare opp en feilmeldingen om at jeg må gå ut av programmet(exit) noe jeg allerede har gjort ved å høyreklikke på det i oppgavelinjen og exit. Til de som lurer på hvorfor jeg skal avinstallere det.(er bare trial version). Programmet fucka opp hele pc'en min og alt gikk utrolig treigt.. msn stoppa og jeg skjønte ingen ting. Skal nå avinnstallere det og deretter laste det ned på nytt. Takker for hjelp Endret 9. september 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
mrbobson Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 jeg går inn for å avinnstallere kaspersky anti-virus, men det kommer bare opp en feilmeldingen om at jeg må gå ut av programmet(exit) noe jeg allerede har gjort ved å høyreklikke på det i oppgavelinjen og exit. Til de som lurer på hvorfor jeg skal avinstallere det.(er bare trial version). Programmet fucka opp hele pc'en min og alt gikk utrolig treigt.. msn stoppa og jeg skjønte ingen ting. Skal nå avinnstallere det og deretter laste det ned på nytt. Takker for hjelp Kaspersky har gratis support selv om det er trialverjson. Test å sende mail til [email protected] Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 hei, du kan jo prøve å avinstallere det i Safe mode. jeg går utifra at du har prøvd å avinstallert programmet via legg til/fjern programmer? det du heller kan prøve på er å avinstallere det fra startmenyen din. samme måtte jeg gjøre når jeg skulle fjerne Norton sist gang. når jeg fjerna den fra startmenyen gikk alt så meget bedre. Lykke til. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Klarte å fikse det nå.. endelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå