Akke Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Hvilket program blir regnet som det beste for "hard disk cleaning"? (som fjerner alle temp filer og lignende dritt som ligger og slenger fra dårlige uninnstallere o.l.) Lurer også på register cleaner? Tips/forslag? Takker for alle svar! [ Denne Melding var redigert av: akke på 2001-11-08 11:24 ] Lenke til kommentar
xeon Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Det jeg vil foreslå er å implementere og/å regler. I overskriften skal det ikke brukes og, men derimot å. OBS!OBS! Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Prøv Norton Utilities 2002... Eller søk etter alle *.tmp filer og katalolger merk og ... Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Har to programmer selv til dette. Det ene er et såkalt "tweake-program", som også inneholder en innstilling for å kjøre et søk etter temp,log,bak, (og etc)-filer, for så å la deg slette disse. Første gangen jeg kjørte fjernet jeg over 100MB, har ikke hatt noen problemer etter at disse filene har vært slettet. Det andre programmet jeg bruker, er Norton Utilities 2002 (WinDoctor-modulen), og denne sjekker registeret for alt mulig, og reparerer dette automatisk. Har heller ikke her opplevd problemer etter å ha kjørt programmet. HappyRay home.enter.vg/netstation [ Denne Melding var redigert av: HappyRay på 2001-11-08 17:30 ] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 norton utilites 2002/2001. kjør en windoctor, cleanup, så en defrag og så en swap optimize. download gjerne regedit (gratis) og bruk den også. svært bra proggy. started til startup cleaning _________________ - you are the perfect drug [ Denne Melding var redigert av: viCtim på 2001-11-08 11:13 ] Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Bruk RegClean fra microsoft, det er sikkert å bruke. Ellers er Reg Cleaner et bra pgm for dette. Jeg har begge. Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Lavasoft Ad Aware - tar alle spywareforekomster, og rydder opp alle tvilsomme cookies. Oftest klart merkbar forskjell etter rensing! Lenke til kommentar
sirius Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Når det gjelder register opprensking er Reg cleaner fin og gratis, den ligger her: http://www.jv16.org/ Easy Cleaner fra Haysoft er fin til å rense opp i filene. Husker ikke hvor den lå, men ta et søk. Du kan hente en prøveversjon. Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Jeg anbefaler Windows Washer Lenke til kommentar
magfa Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 evidence eliminator!!! sletter ALL! "Søppel" Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 SafeClean Utilities er et program som gjør den jobben. Den sletter temp filer, logger osv. Med andre ord filer som ikke trengs! Vet ikke hvor du kan laste det ned, så søk på det på http://www.google.com eller.no Lenke til kommentar
formannen Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 window washer eller clean sweep (fra Norton) er begge gode til å "renske" maskina... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå