Ali_G Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hva koster et nytt headset til siemens sx1? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Sjekk på www.elkjop.no eller noe da? Trenger vel ikke å lage en ny tråd for det? Lenke til kommentar
Ali_G Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Sjekk på www.elkjop.no eller noe da?Trenger vel ikke å lage en ny tråd for det? finner ikke noen priser på det noen steder skjønner du, derfor tenkte jeg at det kanskje var noen som hadde kjøpt det, og visste prisen... post nummer 100 *feire* Endret 9. september 2004 av Ali_G Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Ok, unnskylder meg EDIT: Fant foresten et headsett Endret 9. september 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
Ali_G Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Det der har jeg funnet også, men jeg tenkte på det samme som fulgte med, det med to ørepropper, som har stereo... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Link til headsett Dette er nok det du ville ha. Tror du kan kjøpe ting derifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå