Siomir Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg kan lengre ikke sittem med x800 kortet mitt og se det varme seg i hjel, jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg ny kjøler, men hva burde jeg kjøpe? Noen som har Artic Cooler 4 til ati kort her? Jeg tenkte også på Thermaltake kjøleløsning 3'ern eller no svær jævel til nesten 500 spenn! En siste ting, når jeg spiller doom så hender det at jeg får små gr klosser i kantene på skjermen eller mitt på, men det er kunn noen steder det skjer, men kan jeg kalle det artifacts? De artifactene jeg har hatt før har vært mye større og hatt mange forskjellige farger!!! Lenke til kommentar
Radial Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Kanskje litt feilpostet? Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 trenger ikke å skrive,du kan trykke på report knappen opp til høyre! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Flyttes til luftkjøling på overklokkings delen av forumet. Endret 11. september 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå