Gå til innhold

Hvor får tak i skumgummi ?

MrLee

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått meg ny paintball markør, og i den annledning tenkte jeg at jeg skulle se om jeg ikke kunne modde til en sånn clas ohlson koffert (du veit, sånn blank "stresskoffert"). Jeg hadde en til min forrige markør, men ettersom jeg solgte denne er jeg på utkikk etter noe nytt :) (den ville dessuten ikke passa)..

Så da lurte jeg på hvor evt. man får tak i sånn "skumgummi" ting man lissom skjærer ut mønster til tinga man skal ha oppi (Du har 99% garantert sett liknende på film iallefall :D )

og evt. hvordan man skjærer ut også, for å få det mest mulig bra lissom...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

yikes, hehe, okei, den XXL tingen var "litt" for dyr i forhold til hva jeg tenkte meg..hadde lissom tenkt å gjøre dette selv med leathermannen min :)

og det firma i danmark..hmm... ingen i "nærmiljøet" som har??

hmm, såpefrie svamper, limt sammen, og kuttet ut sånn jeg vil ha det, tror dere det ville funke? :D

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
yikes, hehe, okei, den XXL tingen var "litt" for dyr i forhold til hva jeg tenkte meg..hadde lissom tenkt å gjøre dette selv med leathermannen min :)

og det firma i danmark..hmm... ingen i "nærmiljøet" som har??

Tenkte ikke at du skulle kjøpe den, men forhøre deg om hva slags stoff det var snakk om. Selv om det kanskje er optimistisk å tro at de kan hjelpe deg...

La faktisk ikke merke til at firmaet holdt til i Danmark. :p Må da finnes endel som lager skumplast i Norge. Kanskje disse kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
jeg fant Denne på clas Ohlson... den er fylt med skumgummi fra butikk og passer akkurat de måla jeg skulle ha ^_^

(Hvorfor gjøre det lett når man kan gjøre det vanskelig..hehe)

Jepp, gleden ved å lage ting selv er overdrevet. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...