Nismoo Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Topic sier vel alt... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Häkki rett nede på hjørnet? Mon de ikke har åpent et par timer på ettermiddagen. Sløvinger som driver sjappa serru. Henger det ikke lapp elns på vinduet? Skal stoppe og sjekke neste gang jeg suser forbi. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Åpent fredag og lørdag, henholdsvis 14-18 og 12-16. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Heh. Trodde det bare var i Bergen de var slaurer. Det inngår tydeligvis i arbeidskontrakten av de skal ha kjipe arbeidstider. Tre ganger har jeg prøvd å kjøpe en Joppe-t-skjorte, men de har vært stengt hver eneste gang. Lenke til kommentar
Nismoo Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Takker for svar Lenke til kommentar
sete Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Siden det er nok av søppeltråder i "søppel" fortsetter jeg bare på denne. Jeg bor i Trondheim, og lurer på om det er noen som kan anbefale noen klesbutikker som selger f.eks Fat Wreck Chords-merch. Kunne tenkt meg å kjøpe noe a la dette: Uansett, nevn gjerne alle klesbutikker dere vet om i Trondheim utenom de store kjedene H&M, Jack & Jones, Carlings, JC osv. Jeg vet bare om Flava og Nativa, men det var vel ingenting som falt i smak der sist jeg var der (begynner å bli et par år). PS! Har lyst til å kjøpe Håkki, men det begynner å bli en del som har det nå...hvor ligger butikken hen? Endret 10. september 2004 av sete Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Sport Extreme har mye bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå