delmar Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ser på netshop.no at en kan velge mellom Standard, Kingston og Corsair RAM - noen som vet forskjellen?? Er det noen vits å gå for den dyreste i form av ytelse en får igjen?? Til netshop 1557 eiere: Er det problem med skjerm og tastatur på 1557-ene? At tastaturet går i skjermen når den er lukket? Takker og bukker Delmar Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ser på netshop.no at en kan velge mellom Standard, Kingston og Corsair RAM - noen som vet forskjellen?? Er det noen vits å gå for den dyreste i form av ytelse en får igjen?? Prisforskjellen er vel såpass liten at eg ikkje var i tvil. Det blei Corsair. Om ytelsen er verdt det veit eg ikkje. Er det problem med skjerm og tastatur på 1557-ene? At tastaturet går i skjermen når den er lukket? Har ikkje merka noko til dette på min. Hatt den ei veke eller så. Heller ikkje merka noko til "lause" hengsle og alt det andre eg har lese på forumet. Men nå er den som sagt ganske ny, så kven veit... Lenke til kommentar
oven Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 ja eg har fått merker etter tastene på skjermen. ikkje vanskelig å få bort da, men litt irriterende. en mulig løsning er å legge et a4 ark (e.l.) mellom når du lukker maskina, men jeg harikke prøvd. Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 ja det der med tastaturet er på min oxo. Men er det noen som har problem med rare skygger i 3dmark03 på Proxycon demoen og troll demoen? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hva minne du velger er vel mer hvor kresen man er.... men det er mindre sjanse for å tull med minneproblemer ved valg av kingston eller corsair enn standard... eller no - name som de heter også. Velger du å sette inn minnebrikke siden kan det lønne seg å ha de fra samme produsent for å unngå trøbbel.... Har nettopp bestilt en 1557 selv, og valgte da 512 MB kingston (333mhz) Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Corsair er PC3200 da (400 mhz). Raskare busshastighet med andre ord (om eg har skjønna det rektig ). Lenke til kommentar
whoi Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg drar med meg min 1557 fram og tilbake til skolen hver dag, og har enda ikke sett flekker på skjermen som ikke stammer fra medelever som skal vise meg ting Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg drar med meg min 1557 fram og tilbake til skolen hver dag, og har enda ikke sett flekker på skjermen som ikke stammer fra medelever som skal vise meg ting At folk aldri kan lære! Har kjefta ein del over dette sjølv og Lenke til kommentar
whoi Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 At folk aldri kan lære! Har kjefta ein del over dette sjølv og Snodig det der, noen skal absolutt plassere en eller flere fingre rett på skjermen istedenfor å peke eller forklare *pusse gnikke pusse* Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Snodig det der, noen skal absolutt plassere en eller flere fingre rett på skjermen istedenfor å peke eller forklare *pusse gnikke pusse* Indeed Ventar bare på at eit eller anna fjols skal greie å trykke fingeren igjennom skjermen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå