Gå til innhold

X800pro vs 6600GT

jossy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gå for 6800gt  :thumbup:

Ups så feil 6600gt ta da x800pro :thumbup:

Her er et bra kort x800pro vivo. Så flasher du biosen til xt. http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=39238

Takk for svaret. Har allerede et PowerColor X800PRO VIVO. Jeg har bare noen venner som mener at jeg gjorde et dårlig kjøp, at 6600GT er et bedre kjøp :D

Til nå er alle enige med meg! Dessuten kan X800PRO håndtere så mye mer grafikk! Stoor forskjell fra 128 minne og 256! Takk for svar (håper på flere, så jeg får en bedre seier!)

Lenke til kommentar
Men kan jeg gjøre mitt PowerColor om til XT? Eller bare Sapphire? Noen som har en god guide på engelsk eller norsk?

:w00t: X800PRO (VIVO) :w00t::wee:

Er det vanskelig? Må jeg stresse mye for å flashe til XT? Helst svar av de med erfaringer.

Dere kan ennå gi deres mening om hva som er best kjøp av 6600GT og X800PRO.

Lenke til kommentar

6600gt er jo ikke en top model slik som x800 er så det blir litt feil og samenligne disse etter min mening.

Hadde det ver meg ville jeg ha gått for ett 6800gt side det ligger på ca samme pris som et x800 pro

Endret av iron_knuckle
Lenke til kommentar

6600gt er jo ikke en top model slik som x800 er så det blir litt feil og samenligne disse etter min mening.

Hadde det ver meg ville jeg ha gått for ett 6800gt side det ligger på ca samme pris som et x800 pro

Hehe. Jeg veit! Latterlig sammenligning, men det er bare noen venner av meg som mener at 6600GT er et bedre kjøp. Jeg tenkte på å kjøpe 6800GT, men det var ikke på lager, og jeg kunne ikke vente stort lengre :p

Lenke til kommentar

Hehe. Jeg veit! Latterlig sammenligning, men det er bare noen venner av meg som mener at 6600GT er et bedre kjøp. Jeg tenkte på å kjøpe 6800GT, men det var ikke på lager, og jeg kunne ikke vente stort lengre :p

Er 6600GT på lager da?

Lenke til kommentar

Jeg får litt over 52fps på aquamark3d. Det jo ganske bra, men jeg ligger ikke så høyt som jeg kunne ønske. Men forskjellene merkes nok med høyere kvalitet. Jeg laster ned 3dmark03 nå. Er det litt lite med 52fps på aquamark3d? Jeg syns det, jeg venter på nye drivere! Det blir fest :cool:

Endret av jossy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...