MrVilla Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hei der. Virker som jeg har drept biosen på kortet mitt og trenger derfor et nytt kort til min XP2500 Barton. Selv om jeg skulle få det opp og gå igjen så er det mest sannsynlig at jeg selger det videre. Det jeg gjerne kunne tenkt meg er et kort med minimum 2 SATA kontakter med innebygget RAID. Det må kunne ta DDR400, og være velvillig angående overklokking. Jeg bruker også vannkjøling så det må ha de fire skruehullene rundt CPU-sokkelen. Må ellers ha AGP8 til mitt x800pro. Forslag mottas med takk. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Abit NF7-S 495,- Støtter SATA RAID 0 og 1. AGP 8X. 400Mhz DDR. Når det gjelder 4 skruehull vet jeg ikke, men det har det sikkert. Innlegg 900 Endret 9. september 2004 av kennethdammyr Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Virket som et ok kort. Ser at spesielt V2 versjonen har fått mye skryt, men da må jeg opp i ca 800 med mindre jeg vil ha en demo, og det har jeg ikke særlig lyst på. Takk for tipset! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Demokortene fungerer på nøyaktig samme måte som de andre kortene. Ikke noe ødelagt eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå