Gå til innhold

Hvilken og hvor stor strømforsyning bør eg velge ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

får å drive 2 raptorer, 3 andre disker, x800XT, 1 Gb RAM pluss endel andre ting, så tror jeg ASOLUTT du bør bytte ut den PSU`en!

Har en slik selv, og den er et god PSU, men den blir i det minste laget til ditt system. Den vil kanskje klare å trekke det i gang, men den vil få problemer med å holde systemet stabilt!

Lenke til kommentar
får å drive 2 raptorer, 3 andre disker, x800XT, 1 Gb RAM pluss endel andre ting, så tror jeg ASOLUTT du bør bytte ut den PSU`en!

Har en slik selv, og den er et god PSU, men den blir i det minste laget til ditt system. Den vil kanskje klare å trekke det i gang, men den vil få problemer med å holde systemet stabilt!

Nåja, jeg har en Chieftec 340W, og maskinen min er helt stabil (specs i profil). Jeg skal riktignok kjøpe ny PSU nå, men det er pga overklokking.

Lenke til kommentar
Rikky hmmm hvordan får du plass til så mange ting på den strømforsyningen? Er vel ikke nokk kontakter til det ?

Jeg vet ikke hva han gjør, men det er noe som heter splittere slik at en kan bruke flere enheter enn det det er ledninger til. Det bør selvsagt ikke overdrives for da vil nok strømforsyninga bli ustabil.

Edit splitter hos komplett

Endret av pertm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...