abjerck Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hvilken og hvor stor strømforsyning trenger eg ? skal ha 2x 74 gb 10 000 rpm sata disker ,1x 200 gb 7200 rpm sata disker, 2x 160 gb IDE disker, 775 hovedkort , X800XT 256 mb , 3.4 ghz , 1024 MB 5400pro ddr2 minne og mus/tastatur og noen USB devices. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Denne kanskje? Den har iallefall fått ganske gode kritiker. Jeg skal kanskje bestille meg denne Men som du ser så er de utsolgt, og da må du vente til en gang i slutten av oktober tror jeg... Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Prøv å få tak i en Tagan PSU....de er helt sinnsyke!! Lenke til kommentar
highlander Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Stor nok til at du får brukt alt du skal ha og bruke i pcn. etc-> http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FSP35060PN Lenke til kommentar
abjerck Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 har en cheiftech 360 w fra før. Da slipper eg vel kjøpe ny da =) Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 får å drive 2 raptorer, 3 andre disker, x800XT, 1 Gb RAM pluss endel andre ting, så tror jeg ASOLUTT du bør bytte ut den PSU`en! Har en slik selv, og den er et god PSU, men den blir i det minste laget til ditt system. Den vil kanskje klare å trekke det i gang, men den vil få problemer med å holde systemet stabilt! Lenke til kommentar
vix Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 ATX rev.2 støtter intels nye hovedkort og Pci-express http://www.tomshardware.com/firstlook/20040720/index.html Lenke til kommentar
abjerck Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 leste litt på microplex og så på denne problemet er bare det at det bare er 7 "drev" på den... Da har eg jo bare nok kontakter til den nåverende hardwaren og ikke mulighet til å putte i nye disker... Går det å putte 2 strømforsyninger i pcn ? Lenke til kommentar
abjerck Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 btw spiller ingen rolle om det er ATX rev 2 siden eg har mange convertorer Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Her har du noen PSUer om du vil ha lavt støynivå, disse har generelt _meget_ god kritikk for stabile spenninger osv. Men det koster Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Prøv å få tak i en Tagan PSU....de er helt sinnsyke!! yes..sir : http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=33893 +12V/28A power source supports more peripherals Lenke til kommentar
abjerck Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Det der ser ut som noe for meg ja! takk Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 får å drive 2 raptorer, 3 andre disker, x800XT, 1 Gb RAM pluss endel andre ting, så tror jeg ASOLUTT du bør bytte ut den PSU`en!Har en slik selv, og den er et god PSU, men den blir i det minste laget til ditt system. Den vil kanskje klare å trekke det i gang, men den vil få problemer med å holde systemet stabilt! Nåja, jeg har en Chieftec 340W, og maskinen min er helt stabil (specs i profil). Jeg skal riktignok kjøpe ny PSU nå, men det er pga overklokking. Lenke til kommentar
abjerck Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Rikky hmmm hvordan får du plass til så mange ting på den strømforsyningen? Er vel ikke nokk kontakter til det ? Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Nok total effekt er nesten aldri et problem med strømforsyninger. Ikke bry deg noe særlig om antall W. Hovedsaken er at den har høy kvalitet (stabile spenninger, godt skjermet) og kan levere nok strøm på +12V (vil anbefale minst 20A). I ditt tilfelle trenger du også mange kontakter. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Rikky hmmm hvordan får du plass til så mange ting på den strømforsyningen? Er vel ikke nokk kontakter til det ? Jeg vet ikke hva han gjør, men det er noe som heter splittere slik at en kan bruke flere enheter enn det det er ledninger til. Det bør selvsagt ikke overdrives for da vil nok strømforsyninga bli ustabil. Edit splitter hos komplett Endret 10. september 2004 av pertm Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hmm, nå skal det nevnes at to av diskene mine pluss DDR Boostern ikke er koblet til. Lenke til kommentar
abjerck Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 da har eg bestilt en Tagan 480W ATX 2.03 Strømforsyning fra mpx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå