Gå til innhold

Nokia 7260, 7270 og 7280 sluppet!

CavemaNz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  Zemeckis skrev:
Synes 7270 var ganske tøff klapptlf. Endelig har Nokia brukt en oppløsning på 128x160 på den modelen. Blir den ikke for dyr, så skal jeg ha denne.

enig! :p den der var virkelig tøff!

men den første minnet meg på om en mp3 spiller:P

Lenke til kommentar

http://www.nokia.no/about/press/nmp.php?id=1218638

Ser ut til at de blir sluppet i norge også ja.

Høyoppløselige bilder:

http://www.nokia.com/nokia/0,8764,33325,00.html?appId=7260

http://www.nokia.com/nokia/0,8764,33325,00.html?appId=7270

http://www.nokia.com/nokia/0,8764,33325,00.html?appId=7280

Den hvite 7260en var stilig!:)

Alle mobilene skal være tilgjengelige 4dje kvartal 2004. Vil anta at de er ute ei stund før jul, kanskje tidlig desember?

Blir spennende å se om de ser stilige ut IRL også.

Synes igrunn nokia har fått ut endel pent designede klapptelefoner nå, som kanskje kan ta opp konkurransen med Samsung først og fremst.

Med symbian OS på f.eks 6260 kan du få en mye mer avansert telefon enn det samsung har å tilby, i Norge iallefall.

Endret av CavemaNz
Lenke til kommentar

7260:

"Clothing and shoe size converter for the true fashionista" :lol:

Men de sitter enda fast i 128x128 skjerm og Series 40, da. Men trist er det ikke, for den 'fonen var så stygg likevel. :p

7270:

"It will awaken your passion for all things beautiful as it teasingly unfolds, to reveal its bold art deco elegance. " Himmel, er det noe jeg ikke har fått med meg i det samfunnet her, eller er det aliens som har vært og skriblet på Nokias sider? :p

Men 128x160 oppløsning, det blir ikke Series 40 da? Ellers kul telefon, med unntak av at jeg ikke liker klapp, da... ;)

7280:

"Slide it open to reveal the beauty of the mirror finish" Jepp, god feature. Det er tunga på vektskålen for meg. For det er en feature jeg kommer til å få bruk for gang på gang... ;) (Ja, det står oppført som "Feature"...)

Ellers sprekt av Nokia å lage noe nytt og uvanlig. Til og med blåtann inni der. Men seriøst, det kan ikke gå fort å skrive SMS på den, hvis det i det hele tatt er mulig... :dontgetit: Og hva er den lille "Nokia" flappen nederst? :hmm:

Lenke til kommentar
  Tjohei skrev:
Og hva er den lille "Nokia" flappen nederst? :hmm:

Branding!

Slik du har på litt "kule" klesmerker med sin logo på en liten "flipp" på siden så skal nokia ha sin logo slik og.

Nokia vil bygge ekslusiv merkevare ved å knytte dem opp mot hvordan mote markedsfører seg selv.

Jeg tror det kan funke!

MEN gud så frustrerende at de fortsatt holder på med Series 40. Skallerer ikke Series 60 ned til små mobiler???? Er det helt umulig? Utrolig frustrerende å se så flotte mobiler men vite at du vil dø av angst når du bruker den. (De av dere som har Symbian OS vet hva jeg mener...once you tried Symbian, you dont go back!!)...hvis ikke du er dame og kjøper mobil etter utseende da... :tease:

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar

Dette er Nokias nye satsingsområde; Motetelefoner. Jeg tror det blir en flopp. Folk vil ha funksjoner, stor skjerm enkelt brukergrensesnitt. Det kan se ut som ungdomstelefoner, men problemet er at de blir altfor dyre for ingdom. Nokia bommer igjen.

Et annet satsingsområde for Nokia er tilbehør av all slags mulige gadgets. Dette tror jeg er en trendsak som ikke varer lenge og derfor taper Nokia her også. De andre leverandørene seiler sakte forbi Nokia som sitter på en øde øy med mms-smykkene sine som ingen vil ha.

Samtidig priser de telefonene sine som om de fremdeles hadde "monopol". Var det noen som sa Telenor?

Gudd løkk

Lenke til kommentar
  Dinsdale skrev:
Jeg tror det blir en flopp. Folk vil ha funksjoner, stor skjerm enkelt brukergrensesnitt.

Nuvel. Det finnes folk som vil ha enkle telefoner bare for å ringe, folk som trenger støtsikre telefoner, folk som trenger business-saker som P910 og Communicator, folk som vil spille spill, film og musikk på mobilen, noen vil ha et fullverdig digitalkamera i telefonen sin, og det er helt sikkert folk som vil syns disse motetelefonene er toppen av lykke.

Lenke til kommentar
  psilocybe skrev:
  Dinsdale skrev:
Jeg tror det blir en flopp. Folk vil ha funksjoner, stor skjerm enkelt brukergrensesnitt.

Nuvel. Det finnes folk som vil ha enkle telefoner bare for å ringe, folk som trenger støtsikre telefoner, folk som trenger business-saker som P910 og Communicator, folk som vil spille spill, film og musikk på mobilen, noen vil ha et fullverdig digitalkamera i telefonen sin, og det er helt sikkert folk som vil syns disse motetelefonene er toppen av lykke.

Og man får telefoner som tilbyr mye av dette til en "billig" penge. Tror Nokia må tenke annerledes og sette ned prisene på telefonene sine. De kan ikke lenger skape trender slik de en gang gjorde.

Deres konkurrenter har blitt mye flinkere til å lage innovative telefoner.

At Nokia fremdeles lanserer telefoner med STN-skjermer og 4096 farger (6610i) sier noe om hvordan de tenker. Eneste klare forskjellen er at den har ett døllt kamera.

Nokia skal ha kred for at de har brakt mobilen til folket i stor stil, og at de har utviklet fantastiske telefoner og systemer (menyer), men nå trenger de å hoppe frem litt.

Lenke til kommentar
  arehei skrev:
  AKIRAx24 skrev:
MEN gud så frustrerende at de fortsatt holder på med Series 40.

Av disse telefonene er det bare 1 av dem som er Series 40 mobil da. teller vi også med nylig lanserte 9300 er bare 1/4 av de siste nokiane lansert Series 40. Er det så ille?

Hva er de to andre? Jeg har sett litt, og har ikke funnet noe bekreftelse på hva de to andre måtte være. Hadde de vært Symbian Series 60 (Som er helst der jeg vil holde meg) så trodde jeg det ville vært litt mer annonsert.

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...