BWW Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hei Noen som kjenner til et freeware prog som jeg kan bruke da jeg har behov for å gjøre scanne inn et dok slik at jeg kan redigere det? Anyone Hilsen meg Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Jeg vil anbefale deg å prøve ABBYY FineReader Pro. Du kan laste ned en 15 dagers demo med full funksjonalitet her Endret 9. september 2004 av Montag Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Lykke til, den teknologien er langt ifra brukbar etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Innlegget strykes. Endret 10. september 2004 av Montag Lenke til kommentar
BWW Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Fant det - fungerte veldig bra bortsett fra våre norske æ ø og å. Prog. heter Readiris 9 En 30 dager demo da - men fungerte veldig bra.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå