Rikerud Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Hola amigos Jeg skal bytte mobiltelefon og jeg fant fort ut at S700i var mobilen for meg. Den har radio, mp3, ok kamera (vel, 1,3 mpxl er fremdeles skandaløst dårlig men det er jo det beste man får...) og den ser bra ut. Men kanskje litt stor og tung? Uansett så tenkte jeg at denne skal jeg ha. Men det var helt til jeg så prisen. Aldri i verden om jeg er villig til å betale over seks laken for den telefonen. Skal jeg betale så mye for en telefon så skal den være PERFEKT, hverken mer eller mindre. Vel, dette var bare min mening om saken. Endret 15. september 2004 av Rikerud Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Skal jeg betale så mye for en telefon så skal den være PERFEKT, hverken mer eller mindre. Vel, dette var bare min mening om saken. Ser ut til at du traff spikern på det ømme punktet i denne diskusjonen der. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg har en mistanke om at prisen i sverige er mye lavere enn i norge. Mener jeg leste noe om 3500,- et sted. Kan noen "avkrefte" dette? Lenke til kommentar
duda Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 når noen nevner innkjøps pris på rundt 5000 uten mva i norge, så tviler jeg veldig mye på om prisen i sverige kommer til å ligge på rundt 3500. uansett så pleier aldri svenskene å være så mye billigere enn her til lands. noen hundre billigere ja, sjeldent mer enn 500 kroner. Lenke til kommentar
zim1 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 jeg synes at prisen på s700 er helt hårreisende. for den prisen kan en kjøpe et digitalt kamera med flere megapixler samt en proff mobiltelefon. dessuten er jeg skeptisk til den åpne/lukke mekanismen som jeg tror vil føre til en del problemer for noen, tenker først å fremst på slitasje. missforstå meg ikke. jeg synes at kameraet samt skjermen til s700 er imponerende, men.... er den verdt pengene? nei! sony ericsson har ikke villet spandert på den verken symbian eller memorystick duo pro. det er alt for dårlig. dessuten skjønner jeg ikke hvorfor dette designet er noe å hoppe i taket for. se på den. sølvfargen og knappene er typisk samsung. kjedelig og lite nyskapende. sony ericsson har mistet det gamle ericsson preget. alle dem som fort gikk lei av k700i vil nok også gå fort lei av denne. venter heller på godbitene til de andre produsentene.. Lenke til kommentar
Rikerud Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 jeg synes at prisen på s700 er helt hårreisende. for den prisen kan en kjøpe et digitalt kamera med flere megapixler samt en proff mobiltelefon. dessuten er jeg skeptisk til den åpne/lukke mekanismen som jeg tror vil føre til en del problemer for noen, tenker først å fremst på slitasje. missforstå meg ikke. jeg synes at kameraet samt skjermen til s700 er imponerende, men.... er den verdt pengene? nei! sony ericsson har ikke villet spandert på den verken symbian eller memorystick duo pro. det er alt for dårlig. dessuten skjønner jeg ikke hvorfor dette designet er noe å hoppe i taket for. se på den. sølvfargen og knappene er typisk samsung. kjedelig og lite nyskapende. sony ericsson har mistet det gamle ericsson preget. alle dem som fort gikk lei av k700i vil nok også gå fort lei av denne. venter heller på godbitene til de andre produsentene.. Enig. Det er greit at s700 er en bra telefon. Men å prise denne til over 6 laken er totalt skivebom. Jeg mener, dette er jo en telefon som er rettet mot privatmarkedet - det er ikke en profftelefon, men ett leketøy. Her tror jeg SE bommer på markedet sitt. Hadde nå s700 hatt alt, men det har den ikke - den er altså ikke komplett men allikevel priser de den over p910. Og hvis det er slik at s700 har en minnebegrensning på 128 mb så er denne telefonen helt ut for min del. Skal jeg betale så mye for en telefon så vil jeg ha minst 256 mb minne, helst MYE mer enn det også. Så her må SE enten gi s700 skikkelige spesifikasjoner eller så må de prise telefonen lavere. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Den har kommet i prisguiden til amobil nå så det er bare å sjekke der! Rundt 6000,- for den billigste! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 jeg synes at prisen på s700 er helt hårreisende. for den prisen kan en kjøpe et digitalt kamera med flere megapixler samt en proff mobiltelefon. dessuten er jeg skeptisk til den åpne/lukke mekanismen som jeg tror vil føre til en del problemer for noen, tenker først å fremst på slitasje. missforstå meg ikke. jeg synes at kameraet samt skjermen til s700 er imponerende, men.... er den verdt pengene? nei! sony ericsson har ikke villet spandert på den verken symbian eller memorystick duo pro. det er alt for dårlig. dessuten skjønner jeg ikke hvorfor dette designet er noe å hoppe i taket for. se på den. sølvfargen og knappene er typisk samsung. kjedelig og lite nyskapende. sony ericsson har mistet det gamle ericsson preget. alle dem som fort gikk lei av k700i vil nok også gå fort lei av denne. venter heller på godbitene til de andre produsentene.. Enig. Det er greit at s700 er en bra telefon. Men å prise denne til over 6 laken er totalt skivebom. Jeg mener, dette er jo en telefon som er rettet mot privatmarkedet - det er ikke en profftelefon, men ett leketøy. Her tror jeg SE bommer på markedet sitt. Hadde nå s700 hatt alt, men det har den ikke - den er altså ikke komplett men allikevel priser de den over p910. Og hvis det er slik at s700 har en minnebegrensning på 128 mb så er denne telefonen helt ut for min del. Skal jeg betale så mye for en telefon så vil jeg ha minst 256 mb minne, helst MYE mer enn det også. Så her må SE enten gi s700 skikkelige spesifikasjoner eller så må de prise telefonen lavere. Støtter kun MSD. Altså opptill 128 mb. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Den har kommet i prisguiden til amobil nå så det er bare å sjekke der! Rundt 6000,- for den billigste! 6270,- for å være nøyaktig, pluss frakt. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 På komplett.no koster P910 og S700i akkurat like mye, tror dere det holder seg slik og om det blir slik andre plasser? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Ja......Passer det bra nå når jeg sier " i told u so! "? Koster 4700 INN til Dangaard....og rundt 6000 - 7000 ut! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 tror nokia 6230 høres bedre ut for meg for nå kanskje den er ok for deg også? mp3/radio/symbian/mmc/klapp/stor skjerm er nøkkelord Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Vent til Elkjøp/Lefdal begynner å legge inn ordrer hos SE. De klarer nok å presse prisen hvis de sier de skal ha 10.000 stk S700 Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Vent til Elkjøp/Lefdal begynner å legge inn ordrer hos SE. De klarer nok å presse prisen hvis de sier de skal ha 10.000 stk S700 Og her kan jo prisgarantien hos Lefsdal fort vekk bety noen hundrelapper ekstra i lomma... Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 tror nokia 6230 høres bedre ut for meg for nå kanskje den er ok for deg også? mp3/radio/symbian/mmc/klapp/stor skjerm er nøkkelord Du tenker kanskje på 6260? Lenke til kommentar
graks Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 skulle kjøpe meg s700 men med den sky høye prisen blir jeg og kjøpe meg en k700 i steden. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 skulle kjøpe meg s700 men med den sky høye prisen blir jeg og kjøpe meg en k700 i steden. Intet dårlig alternativ det Ellers har S700 Wireless Village. Glemte å si det. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Prisen må da vel falle litt etter releasedatoen. (får na iallefall håpe på det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå