Gå til innhold

S700i hva koster den ?


mhil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg beklager om jeg missforsto deg INGaR. Å jeg mener ikke å være kvass i ordbruken min :ermm:

 

Til dere andre:

 

Prisen på S700 er ifølge Alksten ikke fastsatt, men den vil bli billigere enn P900. Dermed gjenstår det ikke annet enn å sette en ring rundt fjerde kvartal. Da kommer S700 til butikkene og amobil.no vil selvfølgelig gjøre det vi kan for at vi blir blant de første til å få ut en test av telefonen.

 

 

http://amobil.no/art.php?artikkelid=6441&side=2

Jepp, det står at den blir billigere, men det står fortsatt ikke hvor mye billigere enn P910 den blir. Hvis P910 er priset til 6500,- og hvis S700 kommer til å koste 6000,- så er jo det fortsatt billigere, selv om det ikke er mye. Du sier hele tiden rundt 4000,- men saken er at det ikke står noen steder at den kommer til å koste rundt 4000,- slik du tror.

Lenke til kommentar
Tja, K700 har nå falt med ca 500 i kost siden lansering. Så jeg ville ikke regna med det.

 

En telefon er som regel beregnet på en prisklasse, og beveger seg sjelden utenfor den. Så tror nok ikke du får noe til den prisen ennå nei.

Syntes det er merkelig at S700 skal koste nesten 8000,- Mer enn P910. P910 er en proff pda-telefon, mens S700 er den første mp-telefonen til SE.

Jeg kan aldri tenke meg at de seriøst mener at det kun er toppsjiktet som skal kjøpe denne telefonen, det er isåfall skivebom siden det er SE` eneste mp-telefon.

 

En ting som bør spille inn er at S700 er en "kopi" av SO505i, og derfor har utviklingskostnadene vært lavere enn hvis denne telefonen skulle vært laget fra bunnen av. SO505i har lenge vært en av de mest populærer telefonen i Asia (siden menigmann har råd til den), og det er grunnen til at SE lanserer en europeisk modell. Hvis den europeiske modellen kommer til å koste 8000,- blir den aldri noen vinner i europa.

 

Ikke kan man ha større enn 128 mb minne på den heller.

 

Jeg venter og ser, og hvis den kommer til å koste 8000,- blir nok ikke S700 noen suksess i norge ihvertfall.

Lenke til kommentar

El-kjøp er jo veldig overpriset da... Tipper den koster mer enn det der altså...

Når jeg skulle se på 7610 litt etter at den var ute, stod det en pris på 5999,- på den...

 

Jeg tipper den blir svindyr... (og for dere som ikke helt vet hva svindyrt er, så er det 5-6000 kr for en mobil med bluetooth, bra kamera og bra skjerm og enkelte småprogrammer...) :nei:

Tror det sier sitt når brukere som jobber/har kontakt med butikker som sier den blir billigere enn P910... DA er S700i overpriset!! De som mener at det er en grei pris har nok litt for mye av det gode! :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...