Gå til innhold

S700i hva koster den ?


mhil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men hva hjelper det når den er stor, tung har en relativt dårlig skjerm og dårlig kamera?

 

Øhh HALLO? SE S700i blir vell den beste mobilen innen skjerm og kamera..

 

Prisen blir imellom 4000,- og 5000,- det har SE sagt selv, hvorfor skal de lyve til kundene sine?

omg plz wtf :!:

Hvor har du sett at SE har sagt det. Eller har du bare hørt det av noen som har hørt det av noen...

 

Anyway, jeg tror han andre snakket om NOK6260.

Lenke til kommentar
Javel...men nå sitter jeg med innkjøp av de og VET prisene på begge modellen hos 4 forskjellige grossister...faktum er at P910 er rimeligere i innkjøp...hva andre vil ta for de i utpris er en annen sak...

Jeg driver riktignok ikke med noe særlig innkjøp men har hatt direkte tilgang til en priser i flere år. Erfaringsmessig er nye telefoner sterkt overpriset fra leverandør før de blir lansert (eller hos Telebutikken for den saks skyld), men jeg tror denne vil synke en noe frem til lansering.

 

Blir ikke S700 billigere enn P910 vurderer jeg å spise min lue! Uansett blir ikke dette en billig telefon, og for de som trenger å spare; hold av ihvertfall 5000,-!

 

Edit: Kan nevne at Norwegian Telcom har oppgitt er pris på kr. 6290,-

Endret av MaxCPU
Lenke til kommentar
Men hva hjelper det når den er stor, tung har en relativt dårlig skjerm og dårlig kamera?

 

Øhh HALLO? SE S700i blir vell den beste mobilen innen skjerm og kamera..

 

Prisen blir imellom 4000,- og 5000,- det har SE sagt selv, hvorfor skal de lyve til kundene sine?

omg plz wtf :!:

Hvor har du sett at SE har sagt det. Eller har du bare hørt det av noen som har hørt det av noen...

 

Anyway, jeg tror han andre snakket om NOK6260.

Riktig, jeg mente 6260. Hybris kan roe seg ned et par hakk.

Lenke til kommentar
Javel...men nå sitter jeg med innkjøp av de og VET prisene på begge modellen hos 4 forskjellige grossister...faktum er at P910 er rimeligere i innkjøp...hva andre vil ta for de i utpris er en annen sak...

Jeg driver riktignok ikke med noe særlig innkjøp men har hatt direkte tilgang til en priser i flere år. Erfaringsmessig er nye telefoner sterkt overpriset fra leverandør før de blir lansert (eller hos Telebutikken for den saks skyld), men jeg tror denne vil synke en noe frem til lansering.

 

Blir ikke S700 billigere enn P910 vurderer jeg å spise min lue! Uansett blir ikke dette en billig telefon, og for de som trenger å spare; hold av ihvertfall 5000,-!

 

Edit: Kan nevne at Norwegian Telcom har oppgitt er pris på kr. 6290,-

At prisene er for høye hos leverandør før lansering kan jeg ikke huske har skjedd...men jeg kan jo ta feil da..som regel så er det ikke prisnedgang før etter ei stund eller ved spesielle kampanjer..uansett så synes jeg S700 ser ut til å bli litt vel kostbar i forhold til konkurrentene...jeg kommer ihvertfall til å selge P910 billigere enn s700 sånn som kostprisene er estimert idag...

Endret av Mobildude
Lenke til kommentar

Jeg beklager om jeg missforsto deg INGaR. Å jeg mener ikke å være kvass i ordbruken min :ermm:

 

Til dere andre:

 

Prisen på S700 er ifølge Alksten ikke fastsatt, men den vil bli billigere enn P900. Dermed gjenstår det ikke annet enn å sette en ring rundt fjerde kvartal. Da kommer S700 til butikkene og amobil.no vil selvfølgelig gjøre det vi kan for at vi blir blant de første til å få ut en test av telefonen.

 

 

http://amobil.no/art.php?artikkelid=6441&side=2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...