marw_the_big_headed_rhino Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Heisann! Har akkurat fått installert et Hercules Smart TV Stereo kort i maskinen, og trenger gode råd om hvilket program som anbefales brukt i forbindelse med opptak fra tv? Gode råd og forslag mottas med takk. Lenke til kommentar
-Olsen- Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Windows movie maker i windows xp funker det, Men pinnacle studio dv er veldig bra hvis du kjøper nyeste. Jeg er fornøyd med det. Følger det ikke med noe program til kortet? Lenke til kommentar
eught Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Indervideo WinDVR er ikke så dårlig. Når jeg har tatt opp selv er det stort sett det jeg har brukt, det programmet som fulgte med mitt TerraTec TV-kort bare crashet om jeg prøvde å ta opp noe. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 takk for tipset, skal sjekke ut Intervideo. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Heisann! Har akkurat fått installert et Hercules Smart TV Stereo kort i maskinen, og trenger gode råd om hvilket program som anbefales brukt i forbindelse med opptak fra tv? Gode råd og forslag mottas med takk. følger det ikke et med da? de pleier å funke fint de. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Chris TV er jo det mest brukte (tror jeg), men det koster penger etter 30 dager. Jeg visste ikke at Win Movie Maker kunne ta opp tv Lenke til kommentar
-Olsen- Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Chris TV er jo det mest brukte (tror jeg), men det koster penger etter 30 dager. Jeg visste ikke at Win Movie Maker kunne ta opp tv Sorry skrev feil. mente inter windvd creator, følger ikke det med i xp også. Endret 9. september 2004 av bn_olsen Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Okey. Nei, det følger ikke med i Windows. Prøvde movie maker skjønner du, men det gikk ikke så bra Lenke til kommentar
MagE Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 bruker ProgDVB selv, veldigt brukervenligt og bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå