Gå til innhold

ATI Radeon 9600 SE

Whinz

Anbefalte innlegg

Jeg har et ati radeon 9600 kort som kom borti ei aluminiums vifte når pc'n stod på, så ble skjermen svart... når jeg prøver å starte maskina med det skjermkortet er skjermen bare svart... er dette kortet ødelagt ? kan jeg få nytt på garantien for noe sånnt ? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et ati radeon 9600 kort som kom borti ei aluminiums vifte når pc'n stod på, så ble skjermen svart... når jeg prøver å starte maskina med det skjermkortet er skjermen bare svart... er dette kortet ødelagt ? kan jeg få nytt på garantien for noe sånnt ? ;)

Kjære vene

Dersom det ikke er synlige skader på kortet , vil du sikkert få nytt på garantien, men...... Er det skjermkort-produsentens feil at du har et råttent kabinett ????

:no::no: Hvor er moralen din ??

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Etisk rett så er det en bruker feil...

Så om du har samvittighet nok så er det ikke en garanti sak.. uansett... et radeon9600se koster ikke allverden.

Hehe, prøv å få det på garantien du. De som produserer skjermkortet har så mye penger at det er ikke synd i dem. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg la engang en vifte oppå skjermkortet(vet det ikke var så lurt, men...) Etterhvert begynte pcen å pipe som bare det, men etter at jeg hadde skrudd den av og fjerna vifta, funka pcen som bare det igjen. Dessverre ser det ikke slik ut for deg.

det var sikkert ikke en vifte av aluminium da ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...