zulo Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 da jeg høyreklikker på mapper skal man få opp en fane for sikkerhet der man kan sette tilgangsregler for brukere og grupper osv..men denne er borte på min windows xp..noen som har noen tips på hvordan jeg får dette tilbake? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Du har ikke tilfeldigvis XP Home Edition vel? Det du nevner er bare tilgjengelig i XP Proffesional, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
zulo Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 nei det er ikke home edition, det er professional(corporate edition) mistenker at en innstilling i tweak xp kan ha tulla det til her.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Men da får du vel bare rote rundt i TweakXP da Lenke til kommentar
zulo Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 ja, har prøvd den innstillingen men nå gjør den ingen forandringer. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Tools (Verktøy) -> Folder options (Mappealternativer) -> View (Vis) -> Scroll til bunnen av lista, og fjern hake ved «Use simple file sharing» (hva er dette på norsk tro?) Mener det er slik Lenke til kommentar
zulo Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 nydelig,takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå