Toffypops Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Noen som vet om noen kabinetter med ATX formfactor, med plass for 2 hovedkort i hvert kabinett med tilhørende enheter??... Slik at man liksom bare hadde en vegg imellom og kunne liksom ha 2 fritstående PC i ett kabinett??.....ville spart litt plass hos meg... Trenger ikke komme med PSU da jeg ville skaffet alt i deler uansett.... Just the frigging cabinet... any ideas??... /Toffy Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 dette ? Rack-skap som veier 110kg? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ok da, så bare på størrelsen.60cm bredt trodde jeg var nok liksom... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Ok da, så bare på størrelsen.60cm bredt trodde jeg var nok liksom... Edit: Svaret! Endret 9. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ok da, så bare på størrelsen.60cm bredt trodde jeg var nok liksom... Edit: Svaret! Prisen på den er? Ville nok laget et selv hadde jeg vært deg Toffypops Da får du det sånn som du vil ha det uten å måtte betale en formue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå