srbz Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Skal legge til blod på denne kniven her, noen som kan hjelpe? Det må se noenlunde realtistisk ut, og selv har jeg altfor lite skills til å gjøre noe slikt Bildet finner du her! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Bør ikke blodet flekke til kniven på langs, ikke på tvers? Med mindre man har skjært gjennom en fot eller arm med den da.. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Bør ikke blodet flekke til kniven på langs, ikke på tvers? Med mindre man har skjært gjennom en fot eller arm med den da.. Dah, det er ikke så viktig Tusen takk psilo Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Bør ikke blodet flekke til kniven på langs, ikke på tvers? Med mindre man har skjært gjennom en fot eller arm med den da.. Kniven i dette bildet HAR faktisk skåret gjennom en hovedpulsåre. Masse blod og fanteri over alt, i alle rare vinkler. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Foreslår at topicen endres fra "Legge til blod? Hjelp..." til "Jeg trenger hjelp..." Lenke til kommentar
srbz Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Foreslår at topicen endres fra "Legge til blod? Hjelp..." til "Jeg trenger hjelp..." Foreslår at det ville være en fæææl topic, og at en moderator hadde komemt og stengt den med en gang. Håper det var ironi fra din side... Lenke til kommentar
qdos Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Foreslår at det ville være en fæææl topic, og at en moderator hadde komemt og stengt den med en gang. Håper det var ironi fra din side... Det var faktisk en kommentar til psilocybes påstand om at "Kniven i dette bildet HAR faktisk skåret gjennom en hovedpulsåre." Men ettersom du rettet en takk til psilocybe for dette, regner jeg med at du ikke reagerte nevneverdig på det... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Foreslår at det ville være en fæææl topic, og at en moderator hadde komemt og stengt den med en gang. Håper det var ironi fra din side... Det var faktisk en kommentar til psilocybes påstand om at "Kniven i dette bildet HAR faktisk skåret gjennom en hovedpulsåre." Men ettersom du rettet en takk til psilocybe for dette, regner jeg med at du ikke reagerte nevneverdig på det... neida. det var til en innlevering/reportasje vi har på skolen, og så vil jeg "skremme" læreren litt... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Foreslår at det ville være en fæææl topic, og at en moderator hadde komemt og stengt den med en gang. Håper det var ironi fra din side... Det var faktisk en kommentar til psilocybes påstand om at "Kniven i dette bildet HAR faktisk skåret gjennom en hovedpulsåre." Men ettersom du rettet en takk til psilocybe for dette, regner jeg med at du ikke reagerte nevneverdig på det... For en fislete gjeng dere er her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå