The Jackal Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Har en DIVX fil som jeg har brent som SVCD. Problemet er at når jeg spiller den av, hakker det noe utrolig. DIVX filmen er helt ok, så det er ikke der problemet ligger, og den spilles av på en splitter ny Pioneer DVD spiller. Noen som har noe tips?? Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Hvilken brenneprogram har du brukt? Har lest at Nero ikke takler dette så veldig bra. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 Hmmm....bruker nyeste versjon av Nero. Kan noen bekrefte denne påstanden? Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Mulig jeg leste det på http://www.doom9.net eller et annet sted. anbefalte Easy CD 1.9 eller noe slikt. Lenke til kommentar
thinktwo Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 SVCD er ikke DiVX men mpeg2. Det kan være at dvd spilleren din ikke takler svcd men kun vcd? Har du sjekket opp dette? Nero fungerer utmerket til vcd hos meg ihvertfall. Tror ikke jeg har LAGET noen egne svcd, det er kun vcd'r jeg har laget selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå