Akke Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Har dere noen tips/forslag? Lenke til kommentar
sof Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 her blir det diskusjon...vel, JEG synes at både ZoneAlarm og ATGuard funker bra. De er vel ikke gratis men... Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 PcWorld hadde en test av forskjellige firewall'er for et par nummere siden. Den testen virka relativt stor... de testa bl.a. hvor bra firewallen sto i mot store og små pakker Lenke til kommentar
decker Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 heihopp! på http://www.tinysoftware.com finner du TinyFirewall, dette er en helt grei og gratis sak! =) funker kjempeflott, og du har kontroll over alle innkommende og utgående fårespørsler... =) dEC' Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Jeg bruker ZoneAlarm Pro. Meget fornøyd ! Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Har ikke prøvd annet en ZoneAlarm Pro, som sperrer alt når jeg kjører "hacker-testen" på grc.com. Har også hørt lovord om Tiny Personal Firewall, som nevnt over. Lenke til kommentar
bulldog76 Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Har brukt både Tiny og Zonealarm. Kan anbefale begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå