Nilsen Skrevet 27. september 2004 Rapporter Del Skrevet 27. september 2004 Natrium Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 27. september 2004 Rapporter Del Skrevet 27. september 2004 Nobrains Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 blir vel fornavnet mitt, Bastian eller Xitach. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 Hva heter du på LAN? Hva jeg heter på LAN? Hmm...Jeg heter vel Runar Jenssen, slik som jeg gjør hjemme og ellers alle andre plasser Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 3. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2004 Jeg heter ca Øyvind Hermans... på lan kaller jeg meg Hermanz eller HomoMelk Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 CS: HorsePower.Putti WCIII: SveinPain Andre: MR.1337, Hesten, madskillz.. Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 På LAN kaller jeg meg: Creamy CreamyCookie Cookie Cookiejar Kakelan Kake Lenke til kommentar
aleh Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Det er en ting jeg lurer på? Hvorfor ble denne tråden startet? Hvem bryr seg egentlig hva noen heter på lan? Jeg vil ikke fornærme noen med disse spørsmålene og jeg vil gjerne svare på tråden hvis jeg får en forklaring... Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 ASCIWhite, men det blir alltid forkortet til ASCI *hehe* Du Asci sett opp server nå o.s.v Lenke til kommentar
MrFuckUp Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 Pleide alltid å komme borti windowstasten på tastaturet når vi spilte MotoRacer på LAN som gjorde at spillet hang seg på alle maskinene og alle måtte restarte spillet. For å løse dette limte jeg fast windowstasten med superlim og så døpte meg selv til MrFuckUp. Dette var på slutten av 90-tallet og nicket har jeg beholdt siden Skal på LAN neste helg og vil selvsagt også da kalle meg MrFuckUp som alltid , men det er tvilsomt at det blir MotoRacer vi spiller denne gang :!: Lenke til kommentar
DuML3 Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 DuML3 & nabbelol Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 Apoc_ I klan matcher heter jeg: apoc@apocalypse Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 DuML3 & nabbelol mhm, du som påstår jeg har "stjålet" nabbelol nicket Lenke til kommentar
GulliveR Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 Tok nicket GulliveR etter å ha blitt beskyldt for å "gulle". Og ja, spillet var CS... Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 jeg elskte å fake nicke før når jeg spilte cs og red alert. så det endte opp med Fake_Player som da ble lan/spille nick Lenke til kommentar
Lolert Skrevet 19. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2004 bruker bare nicket c0rnh00li0.. spiller mye på counter-pilsen.. it rox! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg