Arne_F Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 "deVolution" pleier jeg å kalle meg. Lenke til kommentar
Skipagurra Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Mitt nick på LAN-parties er CALLISTO. Enkelt og greit fordi jeg ikke akkurat er den beste av oss... Callisto er en av Jupiter månene. Det er det mest bombarderte objektet i hele solsystemet... Det er jeg også på LAN... Derfor CALLISTO! Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Kaller meg -DeNy- = Nekte! Lenke til kommentar
Xirioth^ Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Kamikaze Kåre Gerilja Geir osv. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 NapsteR, som jeg gjør i de fleste andre steder Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Nå har jeg gått fra NorthGarden til frUg, men vil ikke bytte nick her på forumet da det blir forvirrende. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg kaller meg [Koek] Jack The Ripper på cs osv. men til datamaskin navn har jeg vegard Lenke til kommentar
zeox Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 jeg bruker enten zeOx, ArG_VarG eller GW-NuGaTTi :!: Lenke til kommentar
MuD Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) [K9]MuD Edit: [K9] er eit klan-navn! og MuD er noe eg alltid har kalt meg;) Endret 16. september 2005 av MuD Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Skjønner ikke vitsen med så mange fremmedtegn i navnet, og masse sMå Og StOrE bOkStAvEr Mye greiere å bare hete noe rett fram (Gjelder på msn og ) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Skjønner ikke vitsen med så mange fremmedtegn i navnet, og masse sMå Og StOrE bOkStAvEr KlAn NaVn Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 RabagaZt Brukte CurSe før, men av en eller annen grunn så gikk jeg over til RabagaZt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Skjønner ikke vitsen med så mange fremmedtegn i navnet, og masse sMå Og StOrE bOkStAvEr Mye greiere å bare hete noe rett fram (Gjelder på msn og ) Det er fordi hvis alle skulle hete noe, og bare skrive det rett fram hadde alle navnene til slutt blitt brukt opp. Tore, T0re og tOrE er tre forskjellige navn, slik vil ett navn bli til mange navn bare med små variasjoner. EDIT: Jeg heter ikke Tore, men 2RE (eller kanskje torE). Egentlig begynner ikke navnet mitt på "T" en gang. Endret 9. oktober 2005 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Men da er det jo mye bedre å sette på første bokstav i etternavnet, om en heter Tore Dahl f.eks og Tore er opptatt kunne en tatt ToreD/Tored. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg