Vegard20 Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 SirHartge? Det hadde vært kjempe bra om du/dere kunne ha slettet alle fremtidige AMD/Intel diskusjoner, dem tar meg og sikkert andre på de svakeste nervene. Fordi det er mere enn bare benchmarktestene som har noe å si på hva som passer en. Flere enn noen aner for den saks skyld. Dem er ikke positive for noen her på bruket. Så lenge det ikke omfatter noe som kan diskuteres. Det er da langt ifra at nå har Intel lansert enda en raskere prossesor å den knuser AMD på Tom`s. Er folk interresert i dette så klarer man å finne ut sånt selv. Håper det er flere som er enige i dette. Vegard. Lenke til kommentar
begravern Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 [ Denne Melding var redigert av: begravern på 2002-06-03 09:41 ] Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 Du må være forfatter. Og tro meg, jeg leser ikke slike bøker, ikke åpner dem engang! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Er ikke enig,om du ikke liker den diskusjonen ikke les/skriv inlegg der.?? Lenke til kommentar
cky Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Vegard20: Man kan ikke stoppe freedom of speech, tror også forumet ville dø ut ganske kjapt da, hvis man tenker på hva som faktisk er mest populært her virker det som, men det er jo et brennaktuelt tema, så det er ikke rart det diskuteres! begravern: Et særdeles godt skrevet innlegg, det tok meg noen minutter før jeg skjønte budskapet ditt, men du har så inderlig rett. Det er mange slike mennesker, men sånn er vi alle noen ganger, inkl meg selv, selv om det er sjelden. Man må klare å ha selvdistanse, ellers blir verden ganske kjedelig etter hvert, Vegard20? :smile: Mvh CKY Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 Dere begge har rett. Men disse diskusjonene kommer hver femte dag og inneholder så utrolig mye tull (snillt sagt). Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Quote: Den 2002-05-08 00:59, Vegard20 skrev:Dere begge har rett. Men disse diskusjonene kommer hver femte dag og inneholder så utrolig mye tull (snillt sagt). jo men sinnsykt artig å lese alle inleggene i den tråden Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 Jeg klarer det til ett visst nivå. Men så er det så mye rart/teit (snillt sagt) at jeg bare må svare. Da er dansen igang! Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 for et innlegg begravern :razz: jeg tror nok flere her på hardware norge hadde trengt å lese det en 5-66 ganger! Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 begravern: Virker som du har høye tanker om deg selv også..da burde du vel kunne klare å skrive en tekst uten unødvendig vissvass.. kort og konsist, hørt det før ? Akademikere pleier jo legge på litt, for å bevise hvem de er, så primitivt.. Ser man større på det, ja så er du et "Hobbymenneske" du også Vegard20 har et poeng, for en diskusjon rundt AMD/Intel er uendelig, så er spørsmålet om slikt spam skal fjernes. Smaken er som baken og takk pris for det.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Jeg tror vi begraver denne topicen:D Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 Kunne du ikke ha kommet med en mening Sir? Om hva du mener? Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Dette er jo like barnslig som diskusjonen. Tenker høyt... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 At dere ikke blir lei!!! BLAH!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå