Gå til innhold

P4/AMD diskusjoner

Anbefalte innlegg

SirHartge?

Det hadde vært kjempe bra om du/dere kunne ha slettet alle fremtidige AMD/Intel diskusjoner, dem tar meg og sikkert andre på de svakeste nervene.

Fordi det er mere enn bare benchmarktestene som har noe å si på hva som passer en. Flere enn noen aner for den saks skyld.

Dem er ikke positive for noen her på bruket. Så lenge det ikke omfatter noe som kan diskuteres. Det er da langt ifra at nå har Intel lansert enda en raskere prossesor å den knuser AMD på Tom`s. Er folk interresert i dette så klarer man å finne ut sånt selv.

Håper det er flere som er enige i dette.

Vegard.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vegard20: Man kan ikke stoppe freedom of speech, tror også forumet ville dø ut ganske kjapt da, hvis man tenker på hva som faktisk er mest populært her virker det som, men det er jo et brennaktuelt tema, så det er ikke rart det diskuteres!

begravern: Et særdeles godt skrevet innlegg, det tok meg noen minutter før jeg skjønte budskapet ditt, men du har så inderlig rett. Det er mange slike mennesker, men sånn er vi alle noen ganger, inkl meg selv, selv om det er sjelden. Man må klare å ha selvdistanse, ellers blir verden ganske kjedelig etter hvert, Vegard20? :smile:

Mvh

CKY

Lenke til kommentar

begravern: Virker som du har høye tanker om deg selv også..da burde du vel kunne klare å skrive en tekst uten unødvendig vissvass.. kort og konsist, hørt det før ?

Akademikere pleier jo legge på litt, for å bevise hvem de er, så primitivt.. Ser man større på det, ja så er du et "Hobbymenneske" du også :grin:

Vegard20 har et poeng, for en diskusjon rundt AMD/Intel er uendelig, så er spørsmålet om slikt spam skal fjernes. Smaken er som baken og takk pris for det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...