Greven22 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hejsann.. Tiden er inne for og kjøpe nytt domene. Jeg synes stw sitt er litt dyrt.. Men Hostean kunne tilby meg en ok avtale for ca 500 kr. Med dette: 250 MB lagring, 30 GB trafikk. Ubegrenset e-post kontoer. Noen som har litt erfaring med de? Er de ok? Og noen som vet prisen for et år med STW? http://www.servetheworld.no/qxl/ -- der kan du få det billig.. Men er det mulig uten og gå igjennom qxl. Håper på svar Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Og noen som vet prisen for et år med STW? kr 39.- x 12 mnd = kr 468.- pr år for 1GB lagring/5GB trafikk mnd. Er nokså sikker på at du må gjennom QXL for å få det tilbudet. Finnes også andre pakker (hhv. større) fra STW hos QXL, men ingen for øyeblikket. Endret 9. september 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 @Polert: Den prisen er vel bare for første året, siden domenet er inkludert et år fra kjøpsdato.. Året etter kommer det litt ekstra, men jeg kan anbefale STW. Lenke til kommentar
maurbiff Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Bruker web10.nu.. MEGET godt fornøyd.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Uansett, går det an å lage en oversikt ellerno som kan legges inn i en av stickytrådene..? Kommer en del slike like tråder om akkurat det samma. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 nei ikke web10 vil ikke ha php safemode Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 @Polert: Den prisen er vel bare for første året, siden domenet er inkludert et år fra kjøpsdato.. Året etter kommer det litt ekstra, men jeg kan anbefale STW. Hm, det vil si jeg har spesielle betingelser på alle mine tre kontoer? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) m, det vil si jeg har spesielle betingelser på alle mine tre kontoer? Mulig jeg surrer igjen.. Endret 9. september 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 det kommer domene avgift år2 og utover..... dessuten har jeg bestilt qxl tilbud uten at den lå ute på qxl. Skreiv en mail og sa jeg viste om det tilbudet og at jeg var meldem av qxl. Fikk til svar at de hadde en pause nå fra qxl, men jeg kunne bruke qxl skjema dems og bstille der for det Lenke til kommentar
IRRupt Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 nei ikke web10 vil ikke ha php safemode Skjekket det med safe mode på php.net og fant følgende: "The PHP safe mode is an attempt to solve the shared-server security problem." "When safe_mode is on, PHP checks to see if the owner of the current script matches the owner of the file to be operated on by a file function." Hvordan bestemmer man eieren av et script? Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Siden STW er billigere med QXL tilbudet har jeg lyst til og gå for det:) Ingen siste tips på tampen ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Siden STW er billigere med QXL tilbudet har jeg lyst til og gå for det:) Ingen siste tips på tampen ? Nope. Bare at du kommer til å blir fornøyd.. Om du ikke skulle kjøpe via QXL, så kan du godt føre meg opp som referanse.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå