Gå til innhold

Genesis PHP Gallery vs. home.no.net

Anbefalte innlegg

Etter en stund med egne hjemmesider så bestemte jeg meg for å få et bildegalleri. Etter lang leting fant jeg et enkelt og nyttig galleri. For meg var det viktig at det hadde kategorier og underkategorier. Så jeg lastet ned Genesis PHP Galleri, endret det til mitt bruk (det var på italiensk, tror jeg)... sendte det opp via FTP. Alt ser ut til å virke som det skal...

SÅ...

Jeg reiser på jobb og er borte i 10 dager... Jeg kommer hjem igjen og skal laste opp flere bilder, men nå virker ikke scriptet lenger... Jeg har lastet ned på nytt og sendt opp på serveren, men ingenting funker lenger...

Noen som har anelse om hva som kan gjøre dette?

Takker for alle svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mange editorer som har en replace funksjon. Textpad har en funksjon som gjør at du kan bytte en gitt streng med en annen streng i flere filer samtidig, eller gitte mapper. da kan du erstatte "$id" med "$_GET['id']" og så erstatte neste variabel. men pass på, når du bruker replace sånn så kan du også erstatte "$id_tull" med "$_GET['id']_tull". Så det sikreste er å bruke replace next funksjonen som fins der istedet for replace all, for da kan du hele tiden se hvordan ting rundt variabelen er før du replacer.

..bare et tips hvis du har utrolig mange filer. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...