dmx Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hva er bedre Norman eller Norton? Jeg bruker norman men mange sier at norton er mye bedre. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Norton er nok best av de to. Men det betyr vel ikke at Norman ikke funker bra nok heller. Gå for Norton du Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hvorfor må det være en av de to? I følge tester så er det Kaspersky som er best. Se her: http://www.software-antivirus.com/ Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Norton er nok best av de to. Men det betyr vel ikke at Norman ikke funker bra nok heller. Gå for Norton du Taj, eller velg noe helt annet. Fordi "alle" kjenner Norton så betyr ikke det at de er så fryktelig mye bedre. Norton har en tvilsom oppdateringspolitikk, tungt som fy, masse kluss når man skal innstallere og oppdatere osv. Nei, Norton AVP mot privatmarkedet har tapt seg styggt så jeg vil heller anbefale han og fortsette med Norman eller finne noe annet hvis han ikke liker det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Mener at PC-world kåret e-trust som den beste. Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Mener at PC-world kåret e-trust som den beste. Tror ikke jeg ville satset på det. Se på linken i min forrige post, der det fikk følgende: Pros - eTrust EZ Anti-Virus: Easy to use Cons - eTrust EZ Anti-Virus: Poor virus detection rate Flawed startup scan, scans a group of 100 random files each time your system starts up. Unstable, especially on XP Doesn't scan network drives Very expensive phone support Not much information available at website Terrible in heuristic mode (new, unknown viruses) Doesn't completely uninstall Major flaws - eTrust EZ Anti-Virus: Low on script viruses. Terrible on backdoors and trojans Terrible archive support, only supports one-level zip archives Doesn't scan incoming and outgoing emails, only scans if you open an email Cannot remove viruses from email messages, you have to delete the messages manually Though small install, eTrust EZ Anti-Virus requires a lot of RAM "It's incredible that this software has received favourable reviews from CNET and others. " Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Noen her som har testa Kaspersky? Er egentlig klar for å prøve noe annet enn Norton, for det tar så vanvittig med RAM, og er visst nok ikke så flink til å ta Trojanere... Lenke til kommentar
Hassan Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Kaspersky herjer! Virus opdateringer hver time. Anbefaller det på det varmeste Dere kan teste det gratis her http://www.kaspersky.com/trials Har testa det meste av anti virus programmer og Kaspersky er helt klart det beste jeg noen gang har vært borte i Endret 9. september 2004 av Hassan Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Ville styrt unna begge de antivirusprogrammene og heller godt for Eset Nod32...Bruker også minimalt med ressurser.... Endret 9. september 2004 av Znoken Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Kaspersky herjer! Virus opdateringer hver 3. time. Anbefaller det på det varmeste Dere kan teste det gratis her http://www.kaspersky.com/trials Har testa det meste av anti virus programmer og Kaspersky er helt klart det beste jeg noen gang har vært borte i Det må jeg si meg helt enig i. Det bruker lite ram, holder seg meget bra oppdatert, og det er det aller beste til å detektere virus, trojanere og andre uhumskheter. Samme hvor de måtte befinne seg. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ville styrt unna begge de antivirusprogrammene og heller godt for Eset Nod32...Bruker også minimalt med ressurser.... Og her har vi vinneren...... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg har alltid holdt meg til McAfee og er fornøyd med det. Men det har kanskje heller med tilgang å gjøre ettersom jeg får det via jobben... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Eset NOD32 har holdt min PC virusfri i lang tid nå. Det er et av de beste antivirusene på markedet. Lenke til kommentar
Hassan Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 og i tilleg så tar kaspersky spy ware hvis du bruker extended virus databasen, så du slipper spybot og liknende programmer Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Bruker avast 4Home og er fornøyd med det... Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Trend micro Officescan Lenke til kommentar
Hassan Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 når det gjelder virus bulletin-tester - har alltid nod32 oppdaget for mange virus... de tagger alt de ikke aner hva er som "possible"... kalles falske positiver, og er en ganske kjent sak... http://www.av-test.org/down/papers/2004-02_vb_outbreak.pdf Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Norton er nok best av de to. Men det betyr vel ikke at Norman ikke funker bra nok heller. Gå for Norton du Hvor har du det fra? På hvilke kriterier er det du måler dem? Relevante målekriterier er feks: Treffprosent på søk med og uten definisjoner Tid det tar fra et virus er løs til det kommer definisjoner fra produsent Hvilke typer trussler beskyttes det mot Hvor mye CPU tid / RAM krever sanntidssøkeren Hvor lett tilgjenglig er brukerstøtte og i hvilken grad kan man få brukerstøtte Edit: Skrivefeil.. ikke et innlegg fra meg uten.. Endret 9. september 2004 av larskrru Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Eset NOD32 har holdt min PC virusfri i lang tid nå. Det er et av de beste antivirusene på markedet. Da kan jeg si at jeg har holdt pc`en min virusfri i lang tid nå, har ikke et eneste virusprogram og ting funker som det skal! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå