nerd-light Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Hei! har lagt inn win 2k pro Skulle legge inn driverene til lydkortet mitt og lastet ned driverene fra creative sitt nett sted. Etter å ha installert dem får jeg hverken tilgang til creatives audiohq eller surroundmixer, dem ligger i taskmanager da flere etter hverandre hvis jeg har trykket flere ganger på ikonet. Men de vil ikke starte. Får heller ikke tilgang til lyd og multimedia i kontrollpanel, eller lydkontrollen i oppgavelinjen. og når jeg skal restarte windows får den ikke avsluttet devldr(32)?.exe og jeg må avslutte den manuelt. At dette skjedde etter at jeg innstallerte lydkortdriverene fra creative for windows 2k pro. Noen som har noen fornuftig/seriøs løsning på dette? Eller har vært borte i lignende ? mvh nerd-light Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 hmmm ingen som kan hjelpe meg med dette problemet ?? Noen ? mvh nerd-light Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Jeg fikk noen liknende problemer med mitt Live! kort i W2k. Det hele ble løst med at jeg måtte sette bruker som Standard User (Power User) for å få tilgang til dette. Installerte jo som administrator, men fikk da ikke benyttet driverne hvis jeg logget på som Restricted User. Vet ikke om dette kan hjelpe noe. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 nope det låste hele systemet, avinnstallerte dem og innstallerte dem på nytt fikk ikke åpna explorer eller noen ting eller innstallert programmer. eller logga inn som andre brukere, fikk logga inn men måtte åpne task manager først, eller åpna lydprogrammene Er det mulig at en slik lydkortdriver kan lås hele systemet totalt ? men det er merkeligste er at den samme innstallasjonsfila hr fungert helt greit før på win2k pro system lure lure mvh nerd-light Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå