dmx Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hva er bedre Norman eller Norton? Jeg bruker norman men mange sier at norton er mye bedre. Lenke til kommentar
gjobjo Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Norton er det beste av de 2, jeg har jobbet mye med Norman gjennom jobben og maken til drittprogram har jeg ikke sett, support er veldig dårlig og oppdateringer kommer veldig sent. Norman finner ikke alle virusene som Norton finner Sats på Norton Lenke til kommentar
knutby Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Teknisk sett har jeg intrykk av at de er like. Men Norton er enklere og bruker. Norman er direkte inviklet for å si det mildt Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Ta en titt her du: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=294650 Ligger rett under din post. Endret 10. september 2004 av Falcon_ Lenke til kommentar
gjobjo Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Ja du kan si at Norman er innviklet, jeg har installert Norman på over 1500 pc'er og en Server. når det gjelder serverinstallasjonen klarte Norman å ødelegge 3 servere før en fikk Norman stabil Fikk veldig mange tilbakemeldinger om at det er feil på Norman, pc som restarter for eksempel Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 De fleste ser fordeler/ulemper ang. "sitt" produkt, så (relativt) objektive tester bør danne grunnlaget for beslutningen. Men en beksyttelse MÅ du ha - hvis du ikke vil ha "utfordringene" uønskede elementer gir deg............ Sjekk linker oppgitt tidligere. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Jeg bruker Norton idag. Men skal jeg gi deg et vanvittig bra tips. Og det er etter at Hardware.no postet en liten post om det beste antivirus-programmet (har ikke link, er det noen som kan finne den?). Og det er NOD32 som du finner paa nod32.com Ikke bare er antivirus programmet veldig lite men det tar utrolig lite system ressurser, pluss at den finner alle viurser som Norton ikke klarer. Det eneste jeg syntes er bra med Norton er FireWallen, den er kjekk Frankie Singapore Lenke til kommentar
dmx Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Ta en titt her du: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=294650 Ligger rett under din post. hehe.. jeg trykka feil så det ble lagt ut 2 stk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå